Google Earth filmpje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatiebeheerder

Applicatiebeheerder (40 uur) Word jij onze nieuwe collega? Dagelijks creëren wij bewustwording bij organisaties over bedrijfsveiligheid en trainen wij mensen om bij een acute noodsituatie adequaat te handelen. Op een innovatieve manier maken we zo samen Nederland een stukje veiliger. Dit doen we met enthousiaste en gedreven mensen. Ervaren professionals binnen hun vakgebied! Kun jij hierbij van toegevoegde waarde zijn? De komende jaren zetten we vol in op automatisering om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Onze huidige ICT afdeling uitbreiden is dan ook een must. Daarom zijn wij per 1 januari 2020 op zoek naar een

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / miljarden berichten / Zorgse

Functieomschrijving Zit jij aan je plafond als .NET C# Developer? Wil jij de stap maken naar dé .NET software organisatie van Tilburg? Lees dan nu verder! Bedrijfsomschrijving werken bij een organisatie waar je met het volgende in aanraking komt: High-intensity dataverkeer, meer dan 2,7 miljard berichten per jaar; Development aan .NET applicaties die maandelijks miljoenen euro's verwerken; Salaris als developer tot bijna 70.000 euro op jaarbasis; Geen partij in de omgeving van Tilburg die zo'n complex .NET applicatielandschap heeft; Werken aan meer dan 50 diensten, verdeeld over 10 Scrum teams; Focus op o.a.: C# en ASP.NET in een Agile organisatie;

Bekijk vacature »

Apex Developer/Ontwikkelaar in Zuid-Holland

Functieomschrijving Als Apex enthousiast ben jij een welkome versterking voor dit team dat momenteel 4FTE groot is op de IT-afdeling. Je komt zodoende terecht in een hecht team ben met mensen die graag met Apex en ook met Oracle werken. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het achterhalen van de juiste behoeften bij de interne klanten. Daarnaast werk je aan het onderhouden, door ontwikkelen en nieuwbouw van maatwerk applicaties. Voor 80% bestaat het werk uit APEX en voor 20% uit PL/SQL. Daarbij kom je te werken binnen een gedreven team waarbij de communicatielijnen kort zijn en er zeker ook

Bekijk vacature »

Junior Back-End Developers for the SSM Information

Junior Back-End Developers for the SSM Information Management System Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder

Stroom jij over van kwaliteit om wereldwijde waterproblemen aan te pakken? Kun jij wensen en eisen vertalen naar IT vereisten? En hou je van een dynamische omgeving, waarin jouw baan ertoe doet, jouw ideeën worden gehoord en waar je werkelijk het verschil kan maken voor jouw collega’s en het bedrijf? Zo ja, dan zijn wij op zoek naar jou voor de functie van: Applicatiebeheerder voor ons kantoor in Veghel Over de positie: Als applicatiebeheerder bij Megagroup Trading help je ons door ervoor te zorgen, dat de applicaties soepel lopen. Dit doe je samen met collega’s en externe partners. met een

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Senior PHP Developer (EU-citizens only!) Imagine yourself working within an international company as a senior PHP developer and being responsible for the entire back-end development. As the new senior PHP developer you will responsible for raising their game and improving the quality of the code and enhance processes within the back-end. You will be working together with a team that consists of 8 other junior, medior and senior developers, which is good for your personal development. As the experienced PHP Developer, you will take the lead in building new functionalities, implementing improvements within the legacy code. The current stack that

Bekijk vacature »

C# developer / Azure Cloud / Fullstack / 5500 euro

Functieomschrijving Developer / Software engineer / Fullstack / Microsoft C# .Net / Azure cloud Bouwen van Windows-, web- en mobile applicaties; Bouwen van nieuwe applicaties en de doorontwikkeling van bestaande applicaties; Uitzetten van de lijnen op architectuur niveau samen met de solution architect; Oplossen van complexe vraagstukken; Coachen en ontwikkelen van de minder ervaren developers binnen het scrumteam; Schakelen met de business. Functie-eisen Afgeronde HBO opleiding richting Informatica of vergelijkbaar; Minimaal 5 jaar ervaring als fullstack developer; Ervaring met Microsoft C# / SQL server; Ervaring met Azure is een pré; Ervaring met Angular is een pré; Je bent enthousiast, communicatief,

Bekijk vacature »

Developer / GIS / Esri / Ingenieursbureau

Functieomschrijving Ben jij een Software Developer met minimaal drie jaar ervaring en wil jij aan werken aan toonaangevende GIS software? Spreekt het jou aan om binnen een innovatief ingenieursbureau te werken aan uiteenlopende projecten voor diverse grote en bekende namen in Nederland? Lees dan nu verder! Ontwikkelen van nieuwe GIS software met behulp van Esri; Ontwikkelen en bedenken van nieuwe koppelingen en mobiele oplossingen; Werken aan uiteenlopende projecten voor grote en bekende organisaties in Nederland; Samenwerken in zelfsturende Agile teams; Werken aan innovatie en kennisdeling. Functie-eisen Minimaal HBO en/of WO werk- en denkniveau; Minimaal 3 jaar ervaring als Developer met

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Hands-on Team Leader ICT / Meewerkend Voorman

Hands-On Team leader ICT Als hands-on teamleider sta je in voor technische ondersteuning op verschillende manieren; aan het bureau van de eindgebruiker of “remote” via de telefoon /e-mail. Je ondersteunt eindgebruikers op het gebied van software of hardware problemen met laptops, desktops, smartphones, etc. Daarnaast draag je als teamleider zorg voor het optimaal functioneren van het IT onsite support duo. Dit is een kans om te werken voor een ambitieuze organisatie die op kop loopt op het gebied van IT support service. Via Stefanini kom je te werken bij een succevol bedrijf in Almere. Functieomschrijving • Field Service oplossingen bieden

Bekijk vacature »

.NET ontwikkelaar / C# / miljarden berichten

Functieomschrijving Ben jij als .NET Developer bekend met oplossingen voor zwaar berichtenverkeer? Wil jij onderdeel zijn van een organisatie in regio Den Bosch die de verantwoording heeft om grote hoeveelheden gevoelige data veilig te versturen? Dan is dit je kans om voor een topclub te komen werken! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO

Bekijk vacature »

Full-Stack Web Developer

Kennis van C#, JavaScript, CSS en HTML5? En wil je die kennis inzetten om de zorg te verbeteren met slimme en innovatieve online portalen? Jouw baan Als Full-Stack Web Developer programmeer jij zowel front-end als back-end en ontwikkel je nieuwe functionaliteiten in het webportaal voor zorgverleners of patiënten. Denk hierbij aan vragenlijsten, labuitslagen en het bewerken van persoonsgegevens. Ook stort jij je vol overgave op lastige vraagstukken die binnenkomen via onze consultants. Samen met je team bedenk en bespreek je oplossingen en voer je code-reviews uit om elkaar naar een nóg hoger niveau te tillen. Jouw team Ons team? Work

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

Java Developer Digital

At KLM, we prefer to call back-end developers Java developers. It's because of our love of travel. The world we live in is changing rapidly, and as a developer, you're in the cockpit. Will you join us on a digital journey around the world? About the job What will your task be? You are the indispensable link in the big picture. Most of all, you will help make innovations a reality. For example, you can proudly stand next to the check-in that you have made possible. Because let's be honest: we are at the cutting edge of innovation, but without

Bekijk vacature »
PHP Newbie

PHP Newbie

16/06/2008 12:16:00
Quote Anchor link
Heey allemaal,

Voor een presentatie heb ik een "filmpje" nodig. Dit filmpje moet beginnen op school, vervolgens moet het Europa weergeven en daarna moet het inzoomen op Vaticaanstad.

Een filmpje kun je alleen in google Earth pro maken dus daar heb ik de 7 daagse trial van gedownload. Probleem is alleen dat wanneer je een filmpje opneemt dan er de tekst "evaluatieversie" bij komt te staan.

Daarom was mijn vraag: Is iemand in staat dit filmpje te maken zonder de tekst evaluatie versie? Gewoon omdat je een legitieme pro versie hebt, of dat je misschien een andere manier weet.

Mijn dank is zeer groot!

Groet
newb

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2020 18:43:18

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

16/06/2008 12:32:00
Quote Anchor link
legitieme pro versie kost $400....

Robert Deiman

Robert Deiman

16/06/2008 12:33:00
Quote Anchor link
Je hebt ook een programma'tje dat Hypercam heet. Je kan daarin een stuk van je scherm selecteren en dat opnemen. Beetje bewerken aan het einde en klaar :)

PHP Newbie

PHP Newbie

16/06/2008 12:39:00
Quote Anchor link
Erwin,

Dat had ik zelf ook nog wel door. Maar dat is de presentatie niet waard, het is namelijk maar voor 1 keer.

Robert,
Ik heb het ook al eens geprobeerd met een ander programma maar dat liep op niets uit: haperen, teksten niet kunnen lezen, veegen over het scherm heen. Maar ik zal hypercam eens proberen :-) (Is dat er ook voor de mac?)

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

16/06/2008 13:20:00
Quote Anchor link
ik zou je het filmpje wel willen maken, ik kan wel ff proberen. Maar ik denk niet dat m'n pc dat aankan.

dat het $400 dollar kost is enkel om aan te geven dat de prijzen daarvan belachelijk duur zijn (ik weet het, het kost google ook wat).

ik zoek wel ff :)
Quote:
damn! Demonoid offline..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis

Robert Deiman

Robert Deiman

16/06/2008 13:22:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 16.06.2008 12:16:
Heey allemaal,

Voor een presentatie heb ik een "filmpje" nodig. Dit filmpje moet beginnen op school, vervolgens moet het Europa weergeven en daarna moet het inzoomen op Vaticaanstad.

Een filmpje kun je alleen in google Earth pro maken dus daar heb ik de 7 daagse trial van gedownload. Probleem is alleen dat wanneer je een filmpje opneemt dan er de tekst "evaluatieversie" bij komt te staan.

Daarom was mijn vraag: Is iemand in staat dit filmpje te maken zonder de tekst evaluatie versie? Gewoon omdat je een legitieme pro versie hebt, of dat je misschien een andere manier weet.

Mijn dank is zeer groot!

Groet
newb

Ik wil wel eens proberen met Hypercam, maar waar ligt je school?

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

16/06/2008 16:04:00
Quote Anchor link
Als je even het adres van je school + een locatie in vaticaanstad (ik weet niet hoe groot dat is, of wat je er van wilt zien) geeft, en verdere gegevens stuurt over wat voor dingen Google Earth Pro moet weergeven, dan maak ik het filmpje wel.

Ik heb namelijk een versie gevonden van Google Earth Pro (als je interresse hebt, PM) welke goed werkt.
Quote:
Je hebt een PM
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis

PHP Newbie

PHP Newbie

16/06/2008 22:20:00
Quote Anchor link
Ik wil Robert Deiman bedanken voor al zijn hulp. Ik heb inmiddels een filmpje ontvangen wat helemaal naar wens is.

Erwin, jij ook bedankt voor alle aangeboden hulp.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.