Google vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 10:51:00
Quote Anchor link
Beste Mensen,

Soms als je aan het zoeken bent op google, dan krijg je naast het zoekresultaat nog aantal subpagina's onder de hoofdpagina. Bijvoorbeeld:

Home - De officiële KNVB website
*Beschrijving
*Website
- Subpagina
- Subpagina
- Subpagina
- Subpagina

Ik wil dit gebruiken voor mijn site www.koopeenpaard.nl. Dus ook als mensen op mijn site zoeken, dat er subpagina's komen te staan.

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert-Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:49:44
 
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:07:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 28.04.2007 11:01:
Ja en nu? Waarvoor wil je het gebruiken? Heb jezelf al iets geprobeerd? Wij zijn niet je www.hiermakenwijjescriptsvoorje.nl/


Beste Mebus, ik wil ook niet dat je een scriptje maak, die schrijf ik zelf wel. Echter vraag ik mij af hoe je kan zorgen dat er subpagina's onder je zoekresultaat van je site komen. En ja ik heb al veel onderzoek gedaan..... echter dit is voor mij nog een vraagteken. Anders had ik het niet op het forum gezet.

Ofwel, als je [link] http://www.google.nl/search?hl=nl&q=www.koopeenpaard.nl&btnG=Google+zoeken&meta=
[/link] klikt wil ik dat er subpagina's komen. Hoe kan ik dit maken.

RJ
 
Baarr

Baarr

28/04/2007 11:16:00
Quote Anchor link
@mebus, dit is volgens mij niet wat hij bedoelt.

Hij wil bij google gewoon links naar subonderdelen van zijn site hebben.

Maar volgens mij kun je dit niet beinvloeden en zal google voornamelijk bij grote sites hier zelf een onderscheid in maken, maar ik weet dat ook niet zeker.
 
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:18:00
Quote Anchor link
Baarr schreef op 28.04.2007 11:16:
@mebus, dit is volgens mij niet wat hij bedoelt.

Hij wil bij google gewoon links naar subonderdelen van zijn site hebben.

Maar volgens mij kun je dit niet beinvloeden en zal google voornamelijk bij grote sites hier zelf een onderscheid in maken, maar ik weet dat ook niet zeker.


Zou het niet in Google Sitemaps te maken hebben ?
 
Jan geen

Jan geen

28/04/2007 11:20:00
Quote Anchor link
shit man mebus je kan ook normaal antwoord geven. Hij vraagt gewoon iets normaals toch?
Volgens mij loopt google automatisch ook door je subpagina's. wat je misschien zou kunnen doen is voor elke pagina de titel laten veranderen, dus bij een advertentie van een paard wat keywords voor dat paard in de titel te verwerken.
 
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Rik schreef op 28.04.2007 11:20:
shit man mebus je kan ook normaal antwoord geven. Hij vraagt gewoon iets normaals toch?
Volgens mij loopt google automatisch ook door je subpagina's. wat je misschien zou kunnen doen is voor elke pagina de titel laten veranderen, dus bij een advertentie van een paard wat keywords voor dat paard in de titel te verwerken.


Bedankt voor de (normale) reactie (-;

Binnenkort in de nieuwe versie van de site zit dit er in verwerkt, maar toch bedankt!
 
Baarr

Baarr

28/04/2007 11:56:00
Quote Anchor link
In google sitemaps kun je daarvoor niks instellen zover ik weet, ik gebruik sitemaps toch al een tijdje. Het lijkt ook met subdomeinen te maken te hebben, als je bijvoorbeeld slashdot zoekt krijg je een lijstje met subdomeinen:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=slashdot
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Baarr
 
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 12:03:00
Quote Anchor link
Baarr schreef op 28.04.2007 11:56:
In google sitemaps kun je daarvoor niks instellen zover ik weet, ik gebruik sitemaps toch al een tijdje. Het lijkt ook met subdomeinen te maken te hebben, als je bijvoorbeeld slashdot zoekt krijg je een lijstje met subdomeinen:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=slashdot


Zoek eens op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=v%26d&btnG=Zoeken&meta= dan zie je dat ze dat ook hebben, maar het zou er te maken mee kunnen hebben.
 
Baarr

Baarr

28/04/2007 13:00:00
 
Robert-Jan

Robert-Jan

28/04/2007 13:52:00
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

28/04/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Berichten van Mebus verwijderd gezien de berichten waren aangepast en de inhoud was vervangen met ....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.