google

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 14:54:38
Quote Anchor link
Ik weet niet of iedereen het al kan zien (mogelijk gaat het om een test) maar wat vinden jullie van de nieuwe look van Google? Aan de bovenkant zie je nu een zwart/grijze balk en ook van de navigatie aan de linkerkant is het design enigszins gewijzigd. Vinden jullie het wat?

Linkje...
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 14:52:06
 
Joakim Broden

Joakim Broden

30/06/2011 14:58:33
Quote Anchor link
Ik vind het er leuk uit zien, het oogt moderner. Dat andere vond ik wat te kaal.
 
Derk  Janssen

Derk Janssen

30/06/2011 15:00:44
Quote Anchor link
Ik vind het ook wel fijn. Als we toch over google gaan beginnen wat vinden jullie van google plus?
 
Wouter J

Wouter J

30/06/2011 15:03:17
Quote Anchor link
Ik moet erg wennen aan de zwarte balk bovenin. Die hadden ze best wat minder opvallend mogen maken.
Ook vind ik het rood niet heel erg mooi.

Het ziet er zeker beter uit, maar de nieuwe kleuren vind ik niet zo geslaagd.

Wat ik wel heel erg mooi vind is dat google de trend van de +1 button heeft geïntegreerd in de zoekresultaten. Meer over deze button: http://www.html-site.nl/plus-1-knop-op-je-website en http://www.google.com/+1/button/

@Derk, zelfde idee :)
Gewijzigd op 30/06/2011 15:03:47 door Wouter J
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 15:04:40
Quote Anchor link
Derk Janssen op 30/06/2011 15:00:44:
Ik vind het ook wel fijn. Als we toch over google gaan beginnen wat vinden jullie van google plus?
Zeg wil je mijn topic niet kapen ;)

Nog meer reacties nav het vernieuwde uiterlijk van Google? Ik moet zelf nog wel een beetje wennen aan zo'n "zware" balk bovenin. Google stond juist bekend om de minimalistische lay-out. Ik ben benieuwd of er nog meer wijzigingen zullen volgen.

Toevoeging op 30/06/2011 15:05:26:

@Wouter: dat met die balk ervaar ik dus precies hetzelfde.
 
Maikel  B

Maikel B

30/06/2011 15:18:24
Quote Anchor link
@Ozzie, ik vind dat het nu alleen maar minimalistischer is. Dit omdat ze nu de navigatie aan de linkerkant allemaal grijs hebben gemaakt met een rode hover. Dus nu zijn er niet zoveel verschilende kleuren meer. Die donkere balk bovenin vondt ik begin deze week niet mooi aangezien toen het navigatievenster nog niet was aangepast.

Nu het navigatievenster ook is aangepast is het een mooier geheel geworden en ik vind het een hele vooruitgang. Nu valt het oog gelijk op de mogelijkheden die google bied. Eerst viel je ook gelijk op de zoekbalk. Maar nu prijzen ze ook meer de andere functies aan zoals Gmail, shopping etc...
 
PHP Scripter

PHP Scripter

30/06/2011 15:20:30
Quote Anchor link
Die zwarte balk mag van mij betreft wel wat lichter worden gemaakt. Verder ziet de site er nu veel ruimer uit en mis ik de link voor Google Translate.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 15:21:52
Quote Anchor link
Leuke reactie Maikel. De linkerkant is inderdaad minimalistischer... en tegelijkertijd ook wat saaier / simpeler... ik mis de samenhangende kleuren met het logo. De balk aan de bovenkant vind ik te "zwaar". M'n oog wordt er teveel naartoe getrokken. Maar ja, het zal wel een kwestie van wennen zijn.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/06/2011 15:28:16
Quote Anchor link
Ik vind het niet echt wat.
Ik gebruik Google puur als zoekmachine, al die toeters en bellen hoeft van mij niet.

Voorbeeld: Afbeeldingen zoeken duurt bij mij nu veel langer, met al die hoovereffecten etc.
 
Maikel  B

Maikel B

30/06/2011 15:30:04
Quote Anchor link
Ozzie, daar heb je ook gelijk in. Google stopt nu wel hun "eigen" kleuren in een doofpot en laat het logo helemaal alleen achter in een kleurloze wereld (op het donkerrood na). Ze zouden het rood bovenin de balk nog kunnen vervangen door verschillende kleuren. Dus bijv. bij afbeeldingen wordt het kleine streeptje groen, en bij shopping wordt het kleine streepje geel. Zoiets zouden ze ook uit kunnen proberen. Maar ik denk dat we dalijk uiteindelijk een keuze kunnen maken tussen grijs en zwart. Want met het grijs hebben ze afgelopen maand (mss wel 2 maanden) getest. En dat viel de mensen een stuk minder op.

@Tobais: De tijd dat mensen Google alleen om te zoeken gebruikte is voorbij. Er zullen nog wel wat mensen zijn maar het merendeel gebruikt tegenwoordig ook Gmail, books etc.. Ik vind het veel fijner dat ik voor een groot deel van wat ik op het internet doe maar 1 account nodig heb. Dat zorgt voor overzichtelijkheid.
Gewijzigd op 30/06/2011 15:31:52 door Maikel B
 
PHP Scripter

PHP Scripter

30/06/2011 15:34:51
Quote Anchor link
@Maikel Daar heb je gelijk in. Google bied nu veel meer dan alleen een Zoekmachine. Kijk hoe razend populair Gmail en Google Maps zijn.
Gewijzigd op 30/06/2011 15:37:33 door PHP Scripter
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 15:37:33
Quote Anchor link
Ik ben erg benieuwd hoe een en ander zich gaat ontwikkelen. Ik gebruik Google zelf eigenlijk ook alleen maar als zoekmachine, maar ongetwijfeld zijn er velen die het ook voor andere zaken gebruiken. Waarschijnlijk kun je straks overal bij Google voor terecht, social network a la Facebook / Hyves, 2e hands spullen kopen a la Marktplaats, reizen boeken etc. (En als dan iedereen lid is van Google gaan ze ineens 10 euro lidmaatschap per jaar vragen en verdienen ze zoveel geld dat ze een oppermacht worden... voor zover ze dat al niet zijn...)

Toevoeging op 30/06/2011 15:38:06:

PHP Scripter op 30/06/2011 15:34:51:
@Maikel Daar heb je gelijk in. Google bied nu veel meer dan alleen een Zoekmachine. Kijk hoe razend populair Gmail en Google Maps zijn.

Oh ja, krek... Google Maps gebruik ik ook regelmatig :$
 

30/06/2011 15:39:29
Quote Anchor link
Ik vindt het mooi
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/06/2011 15:40:01
Quote Anchor link
PHP Scripter op 30/06/2011 15:34:51:
@Maikel Daar heb je gelijk in. Google bied nu veel meer dan alleen een Zoekmachine. Kijk hoe razend populair Gmail en Google Maps zijn.


Ik vindt het geen probleem dat ze meer dingen doen (ik gebruik maps en translate ook regelmatig), maar hou het simpel. (KISS-principe)

Het is een beetje zoals ik mijn eerste sites maakte: Heel veel javascript-dingetjes als geanimeerde teksten, blije muisaanwijzers etc, zonder dat het bijdraagt aan het doel van de site.
Gewijzigd op 30/06/2011 15:41:45 door Tobias Tobias
 
PHP Scripter

PHP Scripter

30/06/2011 15:41:37
Quote Anchor link
@Ozzie Google heeft volgens mij een statement om alle diensten gratis aan te bieden. Tenminste, zoiets heb ik ooit ergens gelezen. Want welke dienst van hun is nou betaald? Buiten het adverteren, logisch dat dat niet gratis is.

Nee, Google zal altijd gratis blijven en zal nooit geld gaan vragen voor een lidmaatschap o.i.d..

Ja, ik denk dat Google een grote wereldleider gaat worden als ze zo doorgaan. Integratie met Social Networks en andere shizzle. Of zoals jij het zegt, een eigen Marktplaats/2ehands en het aanbieden van Concerttickets/Reistickets.
Gewijzigd op 30/06/2011 15:42:06 door PHP Scripter
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 15:45:07
Quote Anchor link
Tobias Tobias op 30/06/2011 15:40:01:
Ik vindt het geen probleem dat ze meer dingen doen (ik gebruik maps en translate ook regelmatig), maar hou het simpel. (KISS-principe)

Translate... oeps!

Ozzie PHP op 30/06/2011 15:37:33:
Ik gebruik Google zelf eigenlijk ook alleen maar als zoekmachine

Ik gebruik Google voor meer dingen dan ik dacht! Zoekmachine, Google Maps, Google translate...
Gewijzigd op 30/06/2011 15:45:23 door Ozzie PHP
 
PHP Scripter

PHP Scripter

30/06/2011 15:46:27
Quote Anchor link
Zijn er mensen die Bing gebruiken i.p.v. Google?
Gewijzigd op 30/06/2011 15:46:39 door PHP Scripter
 
Maikel  B

Maikel B

30/06/2011 15:47:20
Quote Anchor link
Google kan wel alles willen en ze hebben het geld er ook voor. Maar ook Google wordt dagelijks in de gaten gehouden wat betreft marktpositie. Zodra de waakhonden ook maar denken dat Google weer iets van plan is over te nemen zodat ze hun markt vergroten dan wordt Google weer op het matje geroepen. Als het aan Google had gelegen hadden ze allang een meerderheid van de markt gehad in de meeste opzichten. Maar ze laten het niet toe. Daarom probeert Google nu langzaam de dingen 1 voor 1 in het geheim te bouwen en dan op zo'n manier te presenteren dat de waakhonden er niks meer tegen kunnen doen.

@PHPScripter Er zullen heus wel miljoenen mensen zijn die Bing gebruiken. Alleen wss niet zoveel in Nederland. En nu Blackberry een contract heeft met Bing om alle producten van RIM standaard uit te rusten met Bing vergroten ook zij weer hun marktpositie.
Gewijzigd op 30/06/2011 15:48:46 door Maikel B
 
PHP Scripter

PHP Scripter

30/06/2011 15:48:08
Quote Anchor link
@Maikel Dat is dan wel slim van hun. Maar hoezo zouden ze niet alles mogen overnemen?
 
Maikel  B

Maikel B

30/06/2011 15:50:51
Quote Anchor link
Omdat ze dan een te groot deel van de markt in handen krijgen en dan krijgen de nieuwe kleine bedrijven geen kans om op te starten. Dus uiteindelijk heeft Google helemaal geen concurrentie meer. Dus wordt het om het zo maar even te zeggen een dictatuur. En dat is juist wat iedereen wil voorkomen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/06/2011 15:51:32
Quote Anchor link
Zou het niet al te laat zijn?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.