Graag wat tips om het professioneel te krijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Furio Scripting

Furio Scripting

10/10/2013 15:26:24
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ben 95% klaar met mijn eigen CMS, nu ben ik bij het punt aangekomen om hier templates voor te maken. Ik ben van plan zo een 3 verschillende templates te maken met allemaal dezelfde "demo" content. Als men een ander design wilt kan hij hiervoor een offerte aanvragen. Denken jullie dat ik misschien meer keuze moet bieden qua standaard templates of is drie redelijk.

Nu is mijn vraag hoe krijg ik al deze templates op een professioneel level, ik ben een technische man en geen ontwerper/designer. Wat voor content/plaatjes/kleuren kan ik het beste gebruiken als demo?

Hier is mijn eerste huidige template:

Afbeelding

Graag wat tips en hulp.
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 23:53:25
 
Eddy E

Eddy E

10/10/2013 17:40:23
Quote Anchor link
Maak er iets meer werk van dan 20 minuten HTML en CSS typen.
Dit is toch veel te simpel? Gebruik eens wat CSS3-dingen. Al heb je nu wel border-radius:; gebruikt.
 
Local Dev

Local Dev

10/10/2013 20:38:36
Quote Anchor link
En anders huur je een front end developer in :)
 
Furio Scripting

Furio Scripting

10/10/2013 20:58:43
Quote Anchor link
@Eddy:

Ik weet dat het nu kaal oogt maar ik weet niet goed wat een goede opvulling is voor de homepage. Dat sponsor gedoe rechts heeft voor mijn gevoel niets met een demo template te maken, maar wat dan wel? De gehele template moet mensen meteen aantrekken. ZAl hier en daar wat CSS3/Jquery dit voor elkaar krijgen?

@ Local DEV:

Hier heb ik over nagedacht maar dit gaat al gauw een hoop geld kosten en ik wil zelf ook graag frontend developement kunnen.
 
Bart Matsko

Bart Matsko

10/10/2013 22:29:58
Quote Anchor link
Het is zo blokkerig en simpel vind ik.
 
Lendl Verschoor

Lendl Verschoor

10/10/2013 22:58:09
Quote Anchor link
Als je opzoek ben naar inspiratie kan je altijd hier kijken: linky
 
Furio Scripting

Furio Scripting

11/10/2013 16:34:09
Quote Anchor link
Lendl Verschoor op 10/10/2013 22:58:09:
Als je opzoek ben naar inspiratie kan je altijd hier kijken: linky


Daar staan wel heeeeeel erg mooie templates, wauw!

Ik zal proberen hier en daar wat na te maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.