Gratis hosting [Opgelost]
Hallo iedereen,
Ik zoek voor een paar maanden een gratis hosting. Ik heb al heel veel gratis hostings geprobeerd maar ik werd steeds weer teleugesteld.
Een aantal eisen:
* SNELLE MAILSERVER
* php
* mysql
* ftp
* geen ads
* geen cPanel (loopt steeds vast)
* cronjobs
Het hoeft allemaal niet veel te zijn maar een snelle mailserver stel ik wel op prijs. Heeft iemand nog een goede gratis hoster?
Ik zoek voor een paar maanden een gratis hosting. Ik heb al heel veel gratis hostings geprobeerd maar ik werd steeds weer teleugesteld.
Een aantal eisen:
* SNELLE MAILSERVER
* php
* mysql
* ftp
* geen ads
* geen cPanel (loopt steeds vast)
* cronjobs
Het hoeft allemaal niet veel te zijn maar een snelle mailserver stel ik wel op prijs. Heeft iemand nog een goede gratis hoster?
Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yorick17
'Voor niks gaat de zon op...'
Oftewel investeer gewoon in een bekende / goede / gerenommeerde host, want wat jij allemaal wilt ga je niet krijgen bij een gratis hoster.
Die dingen als php, mysql, ftp misschien nog wel, maar meestal zitten er dan ook ads op. Cronjobs heb je vaak ook niet (waarom heb je ze eigenlijk nodig?) En mailservers al helemaal niet.
Verder ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van de server dat cPanel vast loopt (als je niet bedoelt dat de browser vast loopt).
En weet je wat het allermooiste is aan een betaalde hoster? Je hebt support, als je iets wilt, of iets werkt niet, dan heb je support....
Oftewel investeer gewoon in een bekende / goede / gerenommeerde host, want wat jij allemaal wilt ga je niet krijgen bij een gratis hoster.
Die dingen als php, mysql, ftp misschien nog wel, maar meestal zitten er dan ook ads op. Cronjobs heb je vaak ook niet (waarom heb je ze eigenlijk nodig?) En mailservers al helemaal niet.
Verder ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van de server dat cPanel vast loopt (als je niet bedoelt dat de browser vast loopt).
En weet je wat het allermooiste is aan een betaalde hoster? Je hebt support, als je iets wilt, of iets werkt niet, dan heb je support....
'Jens:
Die heeft geen mailserver.... En is onstabiel.
@karl:
nouja, volgens mij zijn er geen betere te vinden, maar dan raad ik je toch aan om betaald te nemen.
nouja, volgens mij zijn er geen betere te vinden, maar dan raad ik je toch aan om betaald te nemen.
'Jens:
@karl:
Klopt, lees mijn bericht eens.
ik heb normaal een betaalde host maar omdat het contract afliep moet ik opnieuw bestellen maar opdat ik een domeinnaam overkoop van een amerikaanse siet duurt alles wel een hele tijd dus zoek ik ondertussen even een gratis host. Ik heb bijna alles wel kunnen vinden alleen de mailserver is altijd het probleem.
@jens
Perfect thnx
@jens
Perfect thnx
Wat is nauw het probleem precies; kan je die 14 euro niet missen voor een tijdelijk domein?
nee niet voor 1 maand o zo
en de mailserver werkt prima
en de mailserver werkt prima
'yorick17:
ik heb normaal een betaalde host maar omdat het contract afliep moet ik opnieuw bestellen maar opdat ik een domeinnaam overkoop van een amerikaanse siet duurt alles wel een hele tijd dus zoek ik ondertussen even een gratis host. Ik heb bijna alles wel kunnen vinden alleen de mailserver is altijd het probleem.
@jens
Perfect thnx
@jens
Perfect thnx
@Yorick
Voor wat betreft de hosting heeft dat toch niets te maken met het overkopen van een domeinnaam? Het hostingpakket is in principe gewoon los te verkrijgen van een domeinnaam.
Uiteindelijk wordt die domeinnaam aan jou server/ hostingpakketje gekoppeld. Dus wat heeft die tijdelijke hosting voor nut? Ik heb toch al best wat domeinen verhuist en dergelijke, maar nog nooit meegemaakt dat je daarom geen hosting kon krijgen.
Misschien dat je je verhaal wat verder kan toelichten, maar ik denk dat betaalde hosting toch wel de beste optie is. Het is heel eenvoudig en gaat vrij snel als je een domeinnaam wil laten verwijzen naar een andere server. (die heb je al snel bij een ander hostingpakketje he)
Waar ik nu werk hebben we behoorlijk veel domeinen in eigen beheer. overzetten van de 1e server naar een ander is behoorlijk eenvoudig, een kwestie van een ip aanpassen (paar simpele dingetjes eigenlijk) en het werkt. (soms even wat geduld hebben)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
...
'edit':
Er werd gevraagd om gratis hosting, jij stuurt hem oa naar je eigen hosting pakket (birdsweb) die nog niet eens gratis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Ik weet wel dat het verhuizen van een domein op zich niet moeilijk is maar ik koop een domeinnaam over en moet deze laten verhuizen naar een hoster waar ik al mijn paket heb maar nog geen naam heb. Het gaat er verder ook niet om waarom ik het wil maar wat jullie tips zijn. Verder ben ik erg tevreden met 000webhost.com (als we het niet hebben over de FTP server) en de mail server werkt prima, zelfs cronjobs doen het (al krijg ik nog steeds een error).