Gratis hosting [Opgelost]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »
Yorick17

yorick17

21/09/2009 15:45:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik zoek voor een paar maanden een gratis hosting. Ik heb al heel veel gratis hostings geprobeerd maar ik werd steeds weer teleugesteld.
Een aantal eisen:

* SNELLE MAILSERVER
* php
* mysql
* ftp
* geen ads
* geen cPanel (loopt steeds vast)
* cronjobs

Het hoeft allemaal niet veel te zijn maar een snelle mailserver stel ik wel op prijs. Heeft iemand nog een goede gratis hoster?

Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yorick17

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 07:11:31

21/09/2009 16:03:00
Quote Anchor link
'Voor niks gaat de zon op...'
Oftewel investeer gewoon in een bekende / goede / gerenommeerde host, want wat jij allemaal wilt ga je niet krijgen bij een gratis hoster.
Die dingen als php, mysql, ftp misschien nog wel, maar meestal zitten er dan ook ads op. Cronjobs heb je vaak ook niet (waarom heb je ze eigenlijk nodig?) En mailservers al helemaal niet.
Verder ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van de server dat cPanel vast loopt (als je niet bedoelt dat de browser vast loopt).
En weet je wat het allermooiste is aan een betaalde hoster? Je hebt support, als je iets wilt, of iets werkt niet, dan heb je support....

Jens erd

Jens erd

21/09/2009 16:04:00

21/09/2009 16:06:00
Quote Anchor link

Die heeft geen mailserver.... En is onstabiel.

Jens erd

Jens erd

21/09/2009 16:10:00
Quote Anchor link
@karl:

nouja, volgens mij zijn er geen betere te vinden, maar dan raad ik je toch aan om betaald te nemen.

21/09/2009 16:11:00
Quote Anchor link
'Jens:
@karl:

nouja, volgens mij zijn er geen betere te vinden, maar dan raad ik je toch aan om betaald te nemen.

Klopt, lees mijn bericht eens.

Yorick17

yorick17

21/09/2009 16:12:00
Quote Anchor link
ik heb normaal een betaalde host maar omdat het contract afliep moet ik opnieuw bestellen maar opdat ik een domeinnaam overkoop van een amerikaanse siet duurt alles wel een hele tijd dus zoek ik ondertussen even een gratis host. Ik heb bijna alles wel kunnen vinden alleen de mailserver is altijd het probleem.

@jens
Perfect thnx

21/09/2009 16:15:00
Quote Anchor link
Wat is nauw het probleem precies; kan je die 14 euro niet missen voor een tijdelijk domein?

Yorick17

yorick17

21/09/2009 16:16:00
Quote Anchor link
nee niet voor 1 maand o zo
en de mailserver werkt prima

Robert Deiman

Robert Deiman

21/09/2009 16:51:00
Quote Anchor link
'yorick17:
ik heb normaal een betaalde host maar omdat het contract afliep moet ik opnieuw bestellen maar opdat ik een domeinnaam overkoop van een amerikaanse siet duurt alles wel een hele tijd dus zoek ik ondertussen even een gratis host. Ik heb bijna alles wel kunnen vinden alleen de mailserver is altijd het probleem.

@jens
Perfect thnx

@Yorick
Voor wat betreft de hosting heeft dat toch niets te maken met het overkopen van een domeinnaam? Het hostingpakket is in principe gewoon los te verkrijgen van een domeinnaam.
Uiteindelijk wordt die domeinnaam aan jou server/ hostingpakketje gekoppeld. Dus wat heeft die tijdelijke hosting voor nut? Ik heb toch al best wat domeinen verhuist en dergelijke, maar nog nooit meegemaakt dat je daarom geen hosting kon krijgen.

Misschien dat je je verhaal wat verder kan toelichten, maar ik denk dat betaalde hosting toch wel de beste optie is. Het is heel eenvoudig en gaat vrij snel als je een domeinnaam wil laten verwijzen naar een andere server. (die heb je al snel bij een ander hostingpakketje he)
Waar ik nu werk hebben we behoorlijk veel domeinen in eigen beheer. overzetten van de 1e server naar een ander is behoorlijk eenvoudig, een kwestie van een ip aanpassen (paar simpele dingetjes eigenlijk) en het werkt. (soms even wat geduld hebben)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Filip Smets

Filip Smets

21/09/2009 16:57:00
Quote Anchor link
http://host-ed.net/

Heeft denk ik niet alles.

Loran DP

Loran DP

21/09/2009 17:00:00
Quote Anchor link
...
'edit':
Er werd gevraagd om gratis hosting, jij stuurt hem oa naar je eigen hosting pakket (birdsweb) die nog niet eens gratis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP

- SanThe -

- SanThe -

21/09/2009 17:04:00
Quote Anchor link

Heeft de DNS niet in orde.
Niet doen dus.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Yorick17

yorick17

22/09/2009 19:00:00
Quote Anchor link
Ik weet wel dat het verhuizen van een domein op zich niet moeilijk is maar ik koop een domeinnaam over en moet deze laten verhuizen naar een hoster waar ik al mijn paket heb maar nog geen naam heb. Het gaat er verder ook niet om waarom ik het wil maar wat jullie tips zijn. Verder ben ik erg tevreden met 000webhost.com (als we het niet hebben over de FTP server) en de mail server werkt prima, zelfs cronjobs doen het (al krijg ik nog steeds een error).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.