gratis hosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:34:18
Quote Anchor link
Omdat ik een krent ben, wil ik eens informeren naar gratis hosting. zijn er hostingbedrijven die:
- gratis zijn
- betrouwbaar
- php, mysql en de hele mikmak ondersteunen
- niet hele hoge bandbreedte, maar aanvaardbaar?

heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:58:50
 
- SanThe -

- SanThe -

20/05/2012 14:36:08
Quote Anchor link
Zie eerst eens de vele topics hierover.
Gewijzigd op 20/05/2012 16:40:43 door - SanThe -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:38:29
Quote Anchor link
Woelmuis, heeft geloof ik wel goedebuptime, alleen wordt er weinig ondersteund. Ze draaiennog PHP 5.1, dacht ik, en het wordt niet actief beheerdgeloof ik. Ze blokkeren een hoop extenties zoals .mp3 en .zip en zelfs .htaccess. Maar als je echt wat simpels wilt hebben, dan is dit de oplossing.

En ja, ik heb recent nog geprobeerde de beheerder te ovetuigen om .htaccess toe te laten, maar ze wouden die confrontatie niet aangaan. Via een truukje (lang leve PHP) heb ik een .htaccess kunnen aanmaken, maar deze kreeg ik met geen mogelijke manier werkend....

Nadeel dus :-P

--------------------------
Webhost000 heb je ook nog, maar deze lijkt soms pagina's in quarantaine te zetten om ze te scannen op malware. Best vaag....
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:39:54
Quote Anchor link
ja die zijn nogal oud... en een beetje google zoekterm levert honderden resultaten op, met de melding dat hun toch wel de beste gratis webhoster zijn, vergeleken met die vage andere hosts....
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:40:47
Quote Anchor link
freehostingnoads.net
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:41:04
Quote Anchor link
ik zelf was altijd wel fan van deze:
http://gofreeserve.com/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:42:08
Quote Anchor link
Tja, je mag misschien jezelf wel een krent noemen, maar wat is 15 euro nou voor een low budget hosting die kwalitatief nog beter zijn dan een gratis hosting waarbij je reklame hebt, of 22/7 uptime?

15 euro per jaar is toch voor iedereen die werkt wel te behappen?
 
 - Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:42:54
Quote Anchor link
000webhost gebruik ik zelf persoonlijk.

Ze draaien php 5.2
en mysql 5.1

De apache versie is 2.2.19 (Unix).

Op 000webhost kan je ook wel geen extiens hebben zoals mp3 en video extensies maar dat is geen probleem. Die plaats je dan op een upload site.

.zip accepteren ze wel.
Ze scannen soms de webpaginas als ze een klacht krijgen over je site.
Heb ik nog maar 1x meegemaakt. Duurde 24-48 uur stond er.

Ik gebruik het nu al anderhalve jaar.
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:43:51
Quote Anchor link
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:44:55
Quote Anchor link
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 14:51:42
Quote Anchor link
Voor niets gaat de zon op.

Heb het ook een tijdje gratis geprobeerd. Maar je loopt dan vaak toch tegen beperkingen aan. Woelmuis klinkt leuk, maar daar kreeg ik het mailen (bv contactformulier) niet aan de praat: ze hebben het uitgeschakeld. Vermoedelijk omdat ze bang zijn om door spammers gebruikt te worden. Maar bijna elke site heeft wel een mailfunctie (contactformulier, registratie of al was het maar voor het mailen naar de webmaster van een foutmelding).

Dan liever een paar euro betalen en echt kunnen testen. Inclusief helpdesk, eigen mailadres, domeinnaam, etc. En Antagonist is inderdaad een prima mogelijkheid.
 
 - Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:54:22
Quote Anchor link
Peter ndshomebrew op 20/05/2012 14:43:51:
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)


Zit er daar ook een domein bij?
Ik denk van wel als ik het op de site lees :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:55:16
Quote Anchor link
En als een site toch een succes wordt, klop je dat geld er zo weer uit... ;-)
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:59:51
Quote Anchor link
en als je na een jaar niet meer wil moet je gewoon de boel niet verlengen (geen stilzwijgende verlenging bij antagonist. Als je niet betaald wordt het gewoon afgelosten ;) )
 
Reshad F

Reshad F

20/05/2012 15:01:44
Quote Anchor link
no offense maar je moet toch soms ergens in investeren ;) en die 15 euro per jaar tegenwoordig reken is uit hoeveel dat per dag is...

15:365 = 0.04109589041 per dag.. dat is nog geen 5 cent per dag!
 
Wouter J

Wouter J

20/05/2012 15:04:51
Quote Anchor link
Een keer aan een wedstrijd meedoen helpt je vaak wel aan gratis hosting... ;-)

Ik zit nu door die wedstrijd bij Boeve Webdesign - Webhosting. Tot nu toe geen problemen, vooral met het nieuwe design erbij. Ook is het volgens mij niet heel erg duur, weet de precieze prijzen niet uit mijn hoofd.

Een gratis goede webhost bestaat helaas in deze tijden van de economisch hebzuchtige mens helaas niet. Je kan wel kijken naar wat het best is in verhouding prijs <> kwaliteit.

Een topic die je interessant gaat vinden: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/webhosting/84407/
 

20/05/2012 15:08:00
Quote Anchor link
www.bugs3.com en http://www.serversfree.com super hosting :D
Gewijzigd op 20/05/2012 15:24:03 door
 
Erwin H

Erwin H

20/05/2012 15:11:27
Quote Anchor link
Jeroen vd op 20/05/2012 14:44:55:
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.

Een probeersel is voor mij ook de reden geweest om iets bij 000webhost.com te openen. Je betaalt niets, dus je krijgt ook niets, hoewel ik tot op heden niet ontevreden ben. Nog nooit hulp nodig gehad of anderszins problemen gehad. Als het echt alleen je eigen testjes zijn dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wil je wel een serieuze site hebben waar je ook 'echte' bezoekers naar toe wil trekken is een paar euri niet teveel gevraagd lijkt me.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 16:44:19
Quote Anchor link
bedankt voor alle reacties tot nu toe!

ik ben nu bezig met een eigen site (die nog lang niet af is), en die zou ik als een soort van beta graag gratis willen hosten. slaat het aan, dan wil ik het gaan verplaatsen naar een betaalde host. slaat het niet aan, is er geen geld verspilt. qua php/mysql wordt het niet echt hoogstand, een paar standaard dingen (geen mail, zoals het er nu uitziet. en anders stop ik zulke berichten wel in de database).

dat bedoel ik met geld verspillen. niet dat ik er het geld niet voor heb, maar ik ben heel erg zuinig ingesteld (wat misschien wel positief is in de huidige tijd)
 
Bart V B

Bart V B

20/05/2012 17:28:07
Quote Anchor link
Als je interesse hebt kan ik je wel helpen denk ik.
Stuur me even een pm wat exact de wensen zijn. ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.