GTA5-Forum.net Te koop!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

Rick van der Linden

Rick van der Linden

19/03/2014 09:58:55
Quote Anchor link
Hallo,

Hierbij bied ik GTA5-forum.net te koop aan.
Momenteel heb ik de domeinnaam op mijn directadmin server op een account staan die ik gesuspend heb, dus schrik niet :)

-De domeinnaam is geregistreerd bij Versio B.V.
-Overdracht via push beheer van versio, of eventueel verhuizen naar andere provider (kosten voor de koper)
-Betaling via PayPal.

Elk bod is welkom!

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2020 21:59:45

Snelle Jaap

Snelle Jaap

19/03/2014 10:47:13
Quote Anchor link
Hoe wil je je site verkopen als niemand er op kan? En ik denk dat sommige informatie erbij ook wel handig is, zoals bezoekersaantallen etc.

Michael -

Michael -

19/03/2014 10:55:39
Quote Anchor link
Jaap; het gaat om het domein, niet om de site. Wat er dus op heeft gestaan is niet relevant. Hooguit de ranking van het domein.

Snelle Jaap

Snelle Jaap

19/03/2014 12:21:17
Quote Anchor link
Ik denk dat dat wel relevant is, in ieder geval wat de bezoeker aantallen waren, als dat heel veel is, dan heb je kans dat er nog steeds oude bezoekers komen naar de website.

Dion Verweij

Dion Verweij

23/11/2014 21:54:18
Quote Anchor link
Wat vraag je er voor?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.