Hackers hulp gevraagd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/01/2010 18:35:00
Quote Anchor link
Op het bericht van Karl wil ik mij aansluiten. Mij account is destijds niet geblokkeerd o.i.d. maar heb uiteindelijk wel in mijn beeldscherm een waarschuwing gekregen.
 
PHP hulp

PHP hulp

01/09/2024 06:45:26
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 18:48:00
Quote Anchor link
Klopt, ik ben het helemaal met jullie eens. Mijn docent is er alleen heilig van overtuigt dat het windows systeem niet te kraken is, en hij riep het dus al een soort van grap. Maar ik ben toch geblokkeerd dus ik heb niets te verliezen. En bij ons op school is alles mogelijk (echt waar!), dus als mijn docent tegen I&A zegt dat COD voor informatica was (ja zo gek is hij wel) dan komt alles wel in orde.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 
Victor Php

Victor Php

28/01/2010 19:32:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 28.01.2010 18:48:
.. dus als mijn docent tegen I&A zegt dat COD voor informatica was (ja zo gek is hij wel) dan komt alles wel in orde.


:P Hoop voor je dat ze dat geloven xD Ookal zegt de docent het..
 
Roel -

Roel -

28/01/2010 19:40:00
Quote Anchor link
Ik weet hoe dat moet, dat heb ik zelf ook een keer op school gedaan.
Stap 1. Maak een kladblok bestand aan en vul in cmd / cmd.exe of command.com, maak niet uit welke en sla het op als blabla.bat
Stap 2. Open dit en je zit nu in Dos. Vul nu dit in:
at 19:40 (huidige tijd + 1 min.) /interactive taskmgr

Wacht nu totdat het scherm opent van Taakbeheer. Dit is interactief uitgevoerd door het systeem.
Stap 3. Ga naar Processen en sluit explorer.exe af
Stap 4. Ga naar Bestand -> Nieuwe taak (uitvoeren) en vul explorer.exe in.

Nu krijg je een scherm te zien dat je gebruiker geladen wordt en zit je onder SYSTEM, die dus alle rechten heeft. :-)
 
Eddy E

Eddy E

28/01/2010 19:40:00
Quote Anchor link
Voor wie werkt die organistie? Voor de docenten/studenten toch?
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 19:51:00
Quote Anchor link
@Hoithebest
taakbeheer heb ik al, namelijk de borncode geedit. Maar ik zal het proberen alleen denk ik aan de eenvoudige stappen te zien dat het niet ver zal komen. Maar niet geschoten is altijs mis.

@Zunflappie
Wie? Ons systeembeheersbedrijf? Ze zorgen gewoon dat alles werkt, maar ze staan ook zeker niet aan de kant van de docenten want ik heb wel eens van een docent gehoord dat ook zij alleen maar taskmgr erbij hebben er verder ook niet veel kunnen.
 
Roel -

Roel -

28/01/2010 20:07:00
Quote Anchor link
@yorick17; je kunt het idd zeker wel proberen, bij mij lukte het iig wel ;-)
 
Bugmenot125

bugmenot125

28/01/2010 20:08:00
Quote Anchor link
Hoi Yorick,

Bedankt dat je hulp zoekt op dit geweldige forum. En helaas...
de weddenschap is voorbij, omdat je het niet zelf probeert.

Groetjes,
Je informatica-docent

PS: Je kan fluiten naar je account, moet je maar geen CoD installeren. Overigens, ik vermaak me er wel mee, leuk spel... ;-)
 
Steff   an

Steff an

28/01/2010 20:11:00
Quote Anchor link
En gelukkig kunnen er maar weinig mensen bewijzen dat jij echt die informatica-docent bent :D
 

28/01/2010 20:11:00
Quote Anchor link
bugmenot125 schreef op 28.01.2010 20:08:
Hoi Yorick,

Bedankt dat je hulp zoekt op dit geweldige forum. En helaas...
de weddenschap is voorbij, omdat je het niet zelf probeert.

Groetjes,
Je informatica-docent

PS: Je kan fluiten naar je account, moet je maar geen CoD installeren. Overigens, ik vermaak me er wel mee, leuk spel... ;-)

Kleine moeite toch om even zelf een account aan te maken.
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 20:18:00
Quote Anchor link
@Hoithebest
Ja ik ga het zeker proberen en hoop wel dat het lukt.

@bugmenot125 of wie je ook bent
Ja COD is een leuk spel maar mijn informatica docent vindt het juist niet erg als ik het speel. Zolang ik mijn opdrachten maar af heb.

@Karl
Tja, dit soort mensen moeten we maar niet te veel serieus nemen....
 
John D

John D

28/01/2010 21:05:00
Quote Anchor link
domain admin ? Schooljongetjes ? Ik moet het nog zien gebeuren. SYSTEM account op Windhoos is een lokaal account per machine. Geen netwerkrechten.
 
Niek s

niek s

28/01/2010 21:06:00
Quote Anchor link
Wat ik altijd deed:

- zodra je toegang hebt tot de registry:
Flikker heel de local settings tsjap weg. Ik had daar eerst een .reg dingetje voor, inmiddels niet meer.
Je had ook toegang tot het taakbeheer, nou dan sluit je explorer.exe weer af en start je die weer.

Als het goed is heb je dan toegang tot bv control panel

PS: je weet toch in welke HKEY_ "map" je die taskmanager instelling had gevonden? wis heel die map. Je krijgt een bult foutmeldingen, maar windows valt dan terug in zijn "standaard".
 
Naam Loos

Naam Loos

28/01/2010 21:33:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 28.01.2010 17:31:
Ik geloof dat je met dat truckje maar ff moet uitlegen want wij hebben op school ook Dell OptiPlex GX520 en Dell OptiPlex 755. Maar dan nog moet je hem uit elkaar halen of niet?


Wij optiplex 360 aan de zijkant (plat) of bovenkant (staand) zit een soort schuiver aan de achterkant die moet je naar achter drukken maar vaak zit er door het gaatje een kabel (slot) die dat blokkeert. Maar bij ons niet zal wel komen omdat hier toch alleen maar boer'n wonen die niks van PC's afweten.
Daarom zit er ook geen wachtwoord op het bios en kan ik gewoon live android opstarten vanaf usb :D

Ik zal trouwens morgen wel even een paar foto's plaatsen hoe en wat ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Naam Loos
 

28/01/2010 21:35:00
Quote Anchor link
Hey nimtex, kun je mij toevallig zeggen hoe het precies gaat met novell? Muwhahaha.

Edit: @bramnogwattes, kijk er naar uit :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Naam Loos

Naam Loos

28/01/2010 21:37:00
Quote Anchor link
Afbeelding

Zie je iets zitten aan de linkerkant? Dat is het gevalletje!
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/01/2010 21:51:00
Quote Anchor link
bugmenot125 schreef op 28.01.2010 20:08:
Hoi Yorick,

Bedankt dat je hulp zoekt op dit geweldige forum. En helaas...
de weddenschap is voorbij, omdat je het niet zelf probeert.

Groetjes,
Je informatica-docent

PS: Je kan fluiten naar je account, moet je maar geen CoD installeren. Overigens, ik vermaak me er wel mee, leuk spel... ;-)


en dan dit soort vragen stellen?
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=2&id=61732

Als informatica docent zou je toch wel beter weten lijkt mij.

@danny en de rest: Ik wil niet de spelbreker zijn want ik zal niet ontkennen dat ik het zelf ook heb gedaan. Maar ik denk dat het de naam phphulp niet goed doet om het hier uitgebreid te hebben over "bedrijven" en "scholen" te hacken of de daarvoor uitgebreide instructie. Het hier plaatsen van deze informatie kan mensen leiden tot het uitvoeren van deze hack pogingen en niet te vergeten links om of rechts om is dit strafbaar ander te verstaan "illegaal". En raad dan ook mensen af hier maar een punt achter te zetten. Als mensen het toch willen doen kunnen ze ook GooGlen er valt altijd wel iets te vinden op internet hierover.

@ yorick17:
Beste yorick, ik snap dat je als doel hebt dat je de informatica docent een poepie wil laten ruiken op zn hollands gezegd. vooral omdat hij je uitgedaagd hebt. Ik denk dat ik het persoonlijk ook lastig zou vinden om het op te geven of de uitdaging te laten liggen. desalniettemin is het toch handig om het niet door te zetten. Het is en blijft illegaal. Het bedrijf kan je aan-klagen/-geven bij de politie voor hacken en school kan jou van school af trappen om deze reden.
 

28/01/2010 21:56:00
Quote Anchor link
nimtex schreef op 28.01.2010 21:51:
bugmenot125 schreef op 28.01.2010 20:08:
Hoi Yorick,

Bedankt dat je hulp zoekt op dit geweldige forum. En helaas...
de weddenschap is voorbij, omdat je het niet zelf probeert.

Groetjes,
Je informatica-docent

PS: Je kan fluiten naar je account, moet je maar geen CoD installeren. Overigens, ik vermaak me er wel mee, leuk spel... ;-)


en dan dit soort vragen stellen?
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=2&id=61732

Als informatica docent zou je toch wel beter weten lijkt mij.

Dat is een 'open' account.
Zie http://bugmenot.com/view/phphulp.nl

nimtex schreef op 28.01.2010 21:51:
@danny en de rest: Ik wil niet de spelbreker zijn want ik zal niet ontkennen dat ik het zelf ook heb gedaan. Maar ik denk dat het de naam phphulp niet goed doet om het hier uitgebreid te hebben over "bedrijven" en "scholen" te hacken of de daarvoor uitgebreide instructie. Het hier plaatsen van deze informatie kan mensen leiden tot het uitvoeren van deze hack pogingen en niet te vergeten links om of rechts om is dit strafbaar ander te verstaan "illegaal". En raad dan ook mensen af hier maar een punt achter te zetten. Als mensen het toch willen doen kunnen ze ook GooGlen er valt altijd wel iets te vinden op internet hierover.

Och, Bas kijkt wel mee hoor. Stiekempies als jij het niet ziet, hé Bas.
Dan doet ie een beetje klooien in de db en verneuqt ie een topic plus een mailtje dat je lief moet wezen anders ben je voor altijd je account kwijt (aangenomen dat de nieuwe versie er nooit komt).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 

28/01/2010 21:59:00
Quote Anchor link
Ik ben ook informatica docent :P
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/01/2010 22:02:00
Quote Anchor link
Los van bugmenot. Raad ik alle partijen toch te stoppen met deze topic. zie vorige post
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.