Hanzelijn-Hattem(.nl)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / REST / Docker / AWS / IoT

Functieomschrijving Wil jij als Lead Java Developer werken aan tal van high-tech en innovatieve (maatschappelijk verantwoordelijke) oplossingen voor 's werelds grootste organisatie in de technologie? Spreekt het je aan om 60% van de tijd aan de slag te gaan met o.a. Java 8+, Spring, Microservices, Docker en REST en de overige tijd te besteden aan architectuur- en toolkeuzes, het begeleiden van ontwikkelaars en het bepalen van een visie voor een zeer ambitieus DevOps team? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden als Lead zullen onder andere bestaan uit: werken aan de ontwikkeling met Java, Spring, REST API's, Microservices, Docker en AWS

Bekijk vacature »

BI Ontwikkelaar

Ben jij gek op het verzamelen en analyseren van informatie? En wil je met deze passie graag zorgorganisaties meer inzicht verschaffen? Lees dan snel verder. Jouw baan Als BI ontwikkelaar Datawarehouse help je zorgorganisaties bij het inzichtelijk maken en grafisch presenteren van hun data. De ene dag werk je aan rapportages en kubussen, een dag later spreek je af met je collega’s om je in een ingewikkeld zorgproces te verdiepen. Je verwerkt informatiewensen samen met onze ontwikkelaars in de software. Afwisselend en uitdagend, want je werkt aan meerdere projecten tegelijk. Wat voor projecten? Dat stemmen we zoveel mogelijk af op

Bekijk vacature »

Full-stack Java Developer/ Web development/ 4.000

Functieomschrijving Ben jij een full-stack java developer die graag een cruciaal platform (door) ontwikkelt? Schroom jij het niet om jouw brede skillset in te zetten om verbeterslagen aan te dragen en uit te voeren? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Door ontwikkelen van de online omgeving; Bug fixing; Testen van (jouw) code, handmatig-, unit-, integratie- en browser tests. Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denkniveau; Minimaal 1 jaar werkervaring met Java; Kennis van frameworks zoals: Spring (MVC), Struts, Hibernate, Junit, etc.; Kennis van tooling zoals: IntelliJ, GIT, Jenkins, Gradle; Kennis van front-end technieken zoals: JavaScript, Bootstrap

Bekijk vacature »

Angular/TypeScript developer gezocht voor innovati

Functieomschrijving In de functie van Front-end developer werk je samen in een team volgens Scrum/Agile. Op de Front-end ontwikkel je actief mee aan de wekelijkse sprints. Soms doe je dat alleen met je team maar ook kan het zo zijn dat de klant live meekijkt naar de geweldige software die jij en je team hebben afgeleverd. Jij werkt hier op de Front-end met Angular/Typescript en daarnaast vindt er veel testing plaats met Jasmine, Jest of Cypress. In het team is er veel ruimte voor je eigen inbreng en kun je veel van elkaar leren. Samen weet je meer dan 1

Bekijk vacature »

BI Developer

Kijken, kijken, niet kopen! Je kijkt automatisch om als je een verkoper op een lokale markt in Marrakesh dit hoort roepen naar twee passerende Nederlandse toeristen. Zal deze verkoper zich wel eens afvragen waarom de toerist zijn stalletje voorbij loopt? Dit is een vraag die een business analyst onlangs ook aan jou stelde. “Hoe kan het toch dat een klant wel iets in z’n winkelwagentje legt, maar vervolgens niets koopt?” Super trots ben je dan ook op de tool die jij hebt gemaakt waarmee Kruitbosch nu het gedrag van de klant kan meten. Kruitbosch heeft een mooi en vooruitstrevend IT-landschap

Bekijk vacature »

Senior iOS Developer vacature

Je bent innovatief. Je bent creatief. Jij gaat voor een topbaan. Mobile apps ontwerpen, uitwerken en realiseren, dat is jouw passie! Met grote toewijding richt jij je dan ook op een app waarmee consumenten met een gezichtsscan betalen. Of je stort je je op een app die de temperatuur in huis op afstand kan regelen. Het spreekt voor zich dat jouw apps top of the bill zijn als het gaat om gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. Ze hebben impact. Je voelt je als een vis in het water in een iOS-omgeving maar, veelzijdig als je bent, kun je ook met andere platforms

Bekijk vacature »

ETL Developer Datawarehouse

Wil jij je ETL-ontwikkelexpertise inzetten binnen de zorg? Dan is dit jouw baan! Je werkt vanuit de Crystal Tower in Amsterdam met de nieuwste Microsoft-technieken aan slimme oplossingen die zorgorganisaties helder inzicht geven in hun verbeterpunten. Jouw baan Onze datamodellen geven ziekenhuizen meer inzicht in hun huidige activiteiten en verwachte ontwikkelingen. Jij gaat deze complexe modellen verder uitbouwen én ontwikkelt en verbetert daarbij proactief de ETL in C# en SQL. Hierbij heb je alle ruimte om te sparren met (ervaren) collega-ETL-ontwikkelaars en werk je samen met onze BI-ontwikkelaars, software developers en consultants technische implementatie. Jouw team Je versterkt het Datawarehouse

Bekijk vacature »

Tijdelijk: K2 programmeur

Functieomschrijving Heb jij ervaring als K2 programmeur? Ben je momenteel voor een half jaar beschikbaar en kijk je uit naar een opdracht met een groot maatschappelijk aspect? Neem dan contact met mij op! Het automatiseren van de workflows door middel van K2; Het inrichten van het nieuwe platform; Het maken van de juiste koppelingen met onderliggende systemen, waaronder Sharepoint; Het inrichten van de OTAP straat. Functie-eisen Je hebt ervaring met het programmeren in K2; Je bent communicatief vaardig en een echte aanpakker; Je gaat bewust om grote datastromen. Nederland Leiden Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie in de regio Leiden met een

Bekijk vacature »

Software Developer C#

ucntie: Software Developer (C#) Opleiding HBO/WO Locatie: Roermond/Sittard area Startdatum: 1 februari Contract: vast dienstverband Uren per week: Fulltime, 40 uur per week Bedrijf: Als innovatieve voorloper binnen de digitale informatiestromen in de medische sector hechten we belang aan het ontwikkelen en implementeren van nieuwe technologieën. We zijn op zoek naar creatieve geesten die energie halen uit het werken met een verscheidenheid aan technologieën, aan de hand van hun eigen ontwerpvrijheid en professionele ontwikkeling. De afdeling Research & Development is verantwoordelijk voor het onderhouden, vernieuwen en installeerbaar opleveren van de applicaties voor de professionele (eerstelijns) gezondheidszorg. Afdeling: Binnen de afdeling

Bekijk vacature »

Front-end Developer / React / Innovatie / Finance

Front-end Developer / React / Innovatie / Finance Functieomschrijving Ben jij een Front-end Developer met ongeveer 3 jaar ervaring en wil jij aan de slag bij een van de grootste en meest gerenommeerde financiële organisatie wereldwijd? Wil jij je richten op projecten waar je van scratch af aan inhouse de meest innovatieve oplossingen gaat bedenken en uitvoeren met o.a. React en Node.js voor digitale oplossingen (op bijvoorbeeld het gebied van Machine Learning en Artificial Intelligence) voor gerenommeerde organisaties? Lees dan nu verder! Het ontwikkelen van de front-end van fully responsive webapplicaties en webdesign met uiteenlopende tools en technieken, o.a. React,

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Trinamics Front End developer – Delft C# / DotNET / HTML5 / CSS3 / Javascript / Angular / Den-Haag Introduction Our client is an innovative company in the Den-Haag area. We develop state of the art systems who gather data. This data needs to be uploaded in the cloud and the portal. We create state of the art systems which we make user friendly in our portal. Job Description The portal is a web based portal which we developed for the graphical part of our data. This data is stored in the cloud (AWS). Below a summery of what you

Bekijk vacature »

Java Developer met een passie voor techniek en inf

Functieomschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een complexe technische omgeving en wil jij met je ruime kennis van Java bijdragen aan een optimaal wegennet? Dan is dit de vacature voor jou! Ontwikkelen van applicaties met behulp van Java 11; Overleggen en samenwerken met architecten en Product Owners; Werken binnen een multidisciplinair Scrumteam met betrekking tot analyse, design en ontwikkeling; Samenwerken en ondersteunen van testers in het proces van automatische regressietesten. Functie-eisen Afgeronde HBO- opleiding (Technische richting is een pre); Ruime ervaring in de rol van Java Developer; Een passie voor techniek en programmeren; Technologieën, frameworks en tools

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Ben jij de Front-end Developer die we zoeken? Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een gedreven engineer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en proactieve houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe je als Developer? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende uitdagende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie zijn, als binnen het Center of Excellence van Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en

Bekijk vacature »

C# (WPF) developer gezocht, omgeving Ridderkerk

Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Ridderkerk, dat zich richt op een specifieke branche binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een .NET C# developer met bij voorkeur kennis van WPF en MVVM. Het gaat hier om een bedrijf van circa 20 mensen met een informele leuke bedrijfscultuur en korte lijnen. Er werken meerdere .NET developers maar het team waarbinnen je komt te werken bestaat uit 3 .NET C# developers. Het product waar je aan werkt is bedrijfskritisch en wordt 24/7 gebruikt. Het is een innovatief product dat recentelijk in de markt is gezet maar waar nog

Bekijk vacature »
Stefan

Stefan

04/09/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Afgezien van mijn problemen met mijn PC heb ik er toch nog een site uit weten te persen :-)

Wat?
Hanzelijn-Hattem(.nl) is een site over de Hanzelijn. De Hanzelijn is een nieuwe spoorverbinding tussen Lelystad en Zwolle en moet de reistijd tussen het Westen en het Noorden met 20 minuten verkorten.

Bij Hattem (bij Zwolle, maar dan aan de andere kant van de IJssel) loopt het tracé van de Hanzelijn precies over mijn fietsroute. Aangezien ik van de week net ben begonnen met een 4-jaar durende opleiding Journalistiek in Zwolle kan ik deze bouwwerkzaamheden dus die komende 4,5 jaar prachtig volgen. Vandaar de site!

En die domeinnaam dan?
De aanvraag voor het domeinnaampie is onderweg naar de SIDN :-) Dus die zal morgen wel online zijn.

Wat ik wil graag weten?
Afgezien van het feit dat het nog wat leegjes is (wat wil je, ben net 2 dagen bezig en heb nog 4,5 jaar te gaan) wil ik graag weten wat jullie van de site vinden. Is het bestendig om voorlopig nog even mee te gaan in deze wereld van Web 2.0 en al die nieuwe stijlen? Graag dus wat tips! Kritiek is ook welkom! ;-) Het gaat me dus niet zozeer om de code maar meer om de layout.

Hanzelijn-Hattem.nl (Tijdelijk nog even ondergebracht op een andere host van me..)

Dank je voor de check en je aandacht :-)

P.s. in Safari fockt de layout nog een beetje
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan

PHP hulp

PHP hulp

05/04/2020 04:56:34

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

04/09/2007 19:56:00
Quote Anchor link
Over het algemeen goed enkele puntjes nog:

1. Ik zou voor een ander lettertype kiezen
2. Iets meer padding toevoegen in de tekst onder het kopje 'over deze website'
3. Ik denk dat het mooier is als je de top-margin weghaalt
4. De weerspiegeling van de tekst in de header vind ik niet zo mooi
5. Je hebt geen valid HTML + CSS

Simon Blok

Simon Blok

04/09/2007 20:23:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit! maar...een achtergrond plaatje van 359kb is toch echt te groot!

Stefan

Stefan

04/09/2007 21:02:00
Quote Anchor link
Ja, dat achtergrond iets zal ik nog even veranderen. De achtergrondplaatjes waren oorspronkelijk in PNG omdat er transparante delen in zaten, maar dat heb ik nu dus vrijwel niet meer. Dus dat wordt in JPG :-)

Wouter K

Wouter K

05/05/2008 23:06:00
Quote Anchor link
Je lightboxje deed het nog niet echt super.

Gerben G

Gerben G

05/05/2008 23:07:00
Quote Anchor link
Waarom een topic van zolang geleden weer ophalen?

Niek Weevers

Niek Weevers

05/05/2008 23:41:00
Quote Anchor link
Ik kan ook nog wel wat kritiekpuntjes verzinnen (ook over de code). Doe ik even niet.
Ik vind het een vrij standaard, maar zeker wel een overzichtelijke en leuk uitziende site. Ik heb ze veel slechter gezien hier

--

--

05/05/2008 23:43:00
Quote Anchor link
Ik ben het met Donhertog eens, maar het enige wat ik zie als ik op die link klik, is de inhoud van de root met 1 map erin.

Niek Weevers

Niek Weevers

05/05/2008 23:55:00
Quote Anchor link
Klopt had ik niet gezien, dat het al zo lang geleden was.
En Evert als je beter na denkt dan weet je dat hij intussen al wel een keer online staat

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.