Header file niet terug te vinden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ed Wisseborn

Ed Wisseborn

27/04/2007 22:03:00
Quote Anchor link
Hallo luitjes, gebruik WAMP. Maak een PHP file en 2 HTML files, footer en header. Heb ze opgeslagen in de root. Als ik nu op het icoontje van de webserver klik op Localhost staat de headerfile er niet in, andere 2 wel. Php file doet het wel gewoon zoals het moet. Iemand die weet hoe dat kan?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:34:54
 
Ponzi

Ponzi

27/04/2007 22:13:00
Quote Anchor link
Ik snap er niets van? Kan je misschien iets specifieker zijn (en schrijven vanuit het IK-gebeuren. Nu lijkt het wel alsof je me beveelt) ?
 
Gerben G

Gerben G

27/04/2007 22:23:00
Quote Anchor link
als je in de verkenner kijk bestaan de bestanden dan wel??
 
Winston Smith

Winston Smith

27/04/2007 22:26:00
Quote Anchor link
Is het bestand wellicht verborgen?
 
Ed Wisseborn

Ed Wisseborn

28/04/2007 03:38:00
Quote Anchor link
Als ik met de verkenner kijk staan ze er wel alle 3 in. Het bovenstaande gaat alleen over de headerfile. Andere zie ik wel.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.