Header information send.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 17:03:26
Quote Anchor link
Hallo php'ers,

Ik ben zo goed als klaar met het maken van CMS.
Nu heb ik mijn script online gezet en daar doet mijn backend het gelijk niet meer.

Ik krijg constant deze error :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at domeinz.nl/httpd.www/config.php:20) in /domeinz.nl/httpd.www/shadow/classes/backend.php on line 32
?>

nu heb ik al online gezocht maar kan niks vinden wat mij kan helpen.
Als iemand de broncode wil inkijken,
Het is mogelijk via cloud9.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
M.V.G,
Wouter.

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 12:34:20

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 17:06:07
Quote Anchor link
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.

- Mark -

- Mark -

13/05/2013 17:10:02
Quote Anchor link
Kijk anders eens naar onderstaande tutorial door een naamgenoot van je.

http://www.phphulp.nl/php/tutorial/php-algemeen/header-already-sent/738/

LEDfan nvt

LEDfan nvt

13/05/2013 17:39:06
Quote Anchor link
Ik wil wel even meekijken via Cloud9

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 18:50:11
Quote Anchor link
- Aar - op 13/05/2013 17:06:07:
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.

Lijn 20 is nagenoeg leeg haha jammer weer

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 18:51:14
Quote Anchor link
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 19:33:54
Quote Anchor link
- Aar - op 13/05/2013 18:51:14:
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.

Had indd een witregel maar kom er nog niet uit.
Bah bah op me localhost werkt ie perfect..

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 19:35:45
Quote Anchor link
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 19:43:18
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:35:45:
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?

Weet niet heb alleen die kleine afbeelding.
Al mijn backups van me foto's staan op een andere schijf en ik kan het zo niet echt goed zien.
Ik ben nog opzoek naar een andere foto maar heb niet echt veel tijd om te zoeken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 19:46:06
Quote Anchor link
Je kan de avatar ook verwijderen, ze zijn immers niet verplicht op het forum. Je snapt immers wel dat we hier op het forum respectvol met elkaar om gaan?
Gewijzigd op 13/05/2013 19:46:26 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 19:47:03
Quote Anchor link
Je weet toch wel hoe je op de foto staat. Ik zie toch echt iemand die duidelijk z'n middelvinger opsteekt. Moet je helemaal zelf weten hoor. Dat deed ik vroeger zelf ook wel eens... toen ik een jaar of 8 was... ;) Op een forum komt het een beetje knullerig/kinderachtig over.

Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 20:01:34
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:47:03:
Je weet toch wel hoe je op de foto staat. Ik zie toch echt iemand die duidelijk z'n middelvinger opsteekt. Moet je helemaal zelf weten hoor. Dat deed ik vroeger zelf ook wel eens... toen ik een jaar of 8 was... ;) Op een forum komt het een beetje knullerig/kinderachtig over.

Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).

Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.
Ik upload er standaart 1 omdat het kan,

Maar ik heb het probleem grotendeels opgelost.
Had mijn header location op de verkeerde plek staan(dom dom dom).
Alleen als ik nu inlog zie ik mijn db gebruikers naam ipv mijn normale gebruikers naam ( er is ook altijd wat hea .. )

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 20:15:21
Quote Anchor link
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:

Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.

Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 20:48:23
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 20:15:21:
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:

Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.

Haha even serieus je kunt ook te ver overdrijven als je een paar reactie's terug leest kon je al zien dat ik nog een andere foto moet zoeken en dat ook ga doen...

Dus het probleem is ?
Behalve dat ik het niet bepaald respectvol vindt dat je te veel aan het klagen bent.
Dat ik het zelf druk zat heb en niet alles in een dag of 2 doe.

Alvast bedankt ;)
fijne dag nog.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 20:55:21
Quote Anchor link
Het is nu duidelijk en laten we maar weer ontopic gaan....

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 20:55:33
Quote Anchor link
"Behalve dat ik het niet bepaald respectvol vindt dat je te veel aan het klagen bent."
Oei oei... gaan we de rollen nu omdraaien?

Zoals Aar ook al zei kun je 'm ook gewoon weghalen. Maar goed, moet je ook gewoon zelf weten uiteraard. Het was goed bedoeld hoor.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

13/05/2013 23:11:11
Quote Anchor link
Wouter, graag even je privé berichten bekijken. Verder nu weer enkel reacties ontopic![/modedit]

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

14/05/2013 15:43:19
Quote Anchor link
Mijn excuses voor gisteren iedereen,
En Ik heb al mijn errors weten weg te werken gelukkig.

Het systeem doet het nu helemaal !

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.