hebikwindmee.nl
Hallo allemaal,
Sinds dit weekend staat mijn website, hebikwindmee.nl online. Simpel projectje, maar wel doeltreffend toch? Want het is toch wel fijn om te weten of je de wind mee of tegen hebt.
Wat vinden jullie ervan? Alvast dank!
Sinds dit weekend staat mijn website, hebikwindmee.nl online. Simpel projectje, maar wel doeltreffend toch? Want het is toch wel fijn om te weten of je de wind mee of tegen hebt.
Wat vinden jullie ervan? Alvast dank!
Leuk!! Ik heb geen professionele mening, ik vindt het gewoon leuk.
Misschien het resultaat dat ik net kreeg: vrij matige (zw) wind | Windkracht 3 | 15km p/u
Wat beter leesbaar maken, ik moest even zoeken.
Ik ben ook fietser en mijn ervaring is anders, ik heb volgens mij van en naar werk altijd wind tegen.
;-)
Misschien het resultaat dat ik net kreeg: vrij matige (zw) wind | Windkracht 3 | 15km p/u
Wat beter leesbaar maken, ik moest even zoeken.
Ik ben ook fietser en mijn ervaring is anders, ik heb volgens mij van en naar werk altijd wind tegen.
;-)
Gewijzigd op 07/12/2015 12:17:25 door John D
Leuk idee, een kleine stijlfout die ik nog zie: Rechts en links bovenin zijn de blauwe hoeken afgerond ipv mooi vullend
Super leuke website :)
Geinig project, als het populair wordt misschien reclame op zetten?
Geinig project, als het populair wordt misschien reclame op zetten?
Leuke website! Zowel, het idee als het ontwerp!
Leuk idee, maar wel veel invoerwerk.
Links kan automatisch via GPS (indien aan), via welk WiFi-netwerk in de buurt is (google-geo-api) etc.
En van invulveld links naar rechts is 2x op 'tab' drukken? Wat zit er tussen?
Ja: de GPS-aanvink-ding. Die zou ik echt als laatste plaatsen. Dus veld 1, veld 2, submit, gps-checkbutton.
Dat kan ook gewoon met 1 html-attribuut per input hoor, dus hoef je geen volgorde in je html aan te passen.
Waaien de wolkjes de goede kant op? Dat zou mooi zijn (zeker als je een kompas-api hebt...)
Ik zou de tekst "van" en "naar" groter maken.
De standaard-waarde is te lang. Gewoon "Urk" > "Tiel" ipv "Amsterdam, Rivierenbuurt" etc.
Het "Go!" is zo niet-nederlands, terwijl de rest dat wel is. Gewoon: "Woetjsss" staat veel leuker ;)
Links kan automatisch via GPS (indien aan), via welk WiFi-netwerk in de buurt is (google-geo-api) etc.
En van invulveld links naar rechts is 2x op 'tab' drukken? Wat zit er tussen?
Ja: de GPS-aanvink-ding. Die zou ik echt als laatste plaatsen. Dus veld 1, veld 2, submit, gps-checkbutton.
Dat kan ook gewoon met 1 html-attribuut per input hoor, dus hoef je geen volgorde in je html aan te passen.
Waaien de wolkjes de goede kant op? Dat zou mooi zijn (zeker als je een kompas-api hebt...)
Ik zou de tekst "van" en "naar" groter maken.
De standaard-waarde is te lang. Gewoon "Urk" > "Tiel" ipv "Amsterdam, Rivierenbuurt" etc.
Het "Go!" is zo niet-nederlands, terwijl de rest dat wel is. Gewoon: "Woetjsss" staat veel leuker ;)
Ik zou de taalfouten er wel uithalen en zinsconstructies beter maken.
Verder leuk bedacht en werkt vlot.
Verder leuk bedacht en werkt vlot.
Ziet er handig uit. Ik zou persoonlijk de wolken wat hoger plaatsen aangezien de tekst soms niet goed te zien is.
Leuke site !
Vind je het goed als ik een link op de website van mijn wielervereniging plaats ?
Groeten,
Nico de Jong
http://www.rtcdepedaleur.nl
Vind je het goed als ik een link op de website van mijn wielervereniging plaats ?
Groeten,
Nico de Jong
http://www.rtcdepedaleur.nl
Misschien handiger om hem een Privé Bericht te sturen, hoewel het in het algemeen niet verboden is om te linken naar websites.
** Zie mod-edit **
Verder een leuke website Lex. Ook jou website vindt ik leuk Nico.
Verder een leuke website Lex. Ook jou website vindt ik leuk Nico.
Gewijzigd op 21/12/2015 16:11:50 door - Ariën -
Edit:
Zojuist wat reacties verwijderd die off-topic waren en geen betrekking hadden op de website hebikwindmee.nl. Graag vanaf nu on-topic blijven.
Voor eventuele vragen over mod-ingrepen hebben hebben we PM.
Voor eventuele vragen over mod-ingrepen hebben hebben we PM.
Gewijzigd op 21/12/2015 16:13:53 door - Ariën -