height: 100% bij 3 kolommen - hoe?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Thijs

Thijs

10/07/2007 21:11:00
Quote Anchor link
Goedenavond iedereen!
Ik ben momenteel bezig met een website
en probeer ervoor te zorgen dat de drie kolommen 100% van de hoogte innemen dmv CSS, dus geen tables...
links: zwart, midden: wit, rechts: zwart... in IE gaat het dmv #inner {display:block; margin-left:-300px; margin-right:-300px; padding-left: 5px; color: #fff; font-weight: bold; height: 100%; } maar in FF werkt dit dan niet meer
...
ik hoop dat jullie waardevolle suggesties hebben :)


alvast bedankt,
thijs
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 01:45:45
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

10/07/2007 21:12:00
Quote Anchor link
misschien helpt het als je even ..


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
html, body
{
margin: auto;
}


doet?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/07/2007 21:20:00
Quote Anchor link
Ik weet niet precies wat voor constructie je wilt bouwen, maar de eenvoudigste oplossing is gewoon een background aan de body koppelen en die op repeat zetten.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/07/2007 21:24:00
Quote Anchor link
http://www.cssplay.co.uk/layouts/

Kijk ook daar even daar hebben ze wel schermvullende layouts staan. Daaruit kan je wel vinden hoe je het helemaal 100% kan krijgen (de meeste zijn ook crossbrowser)
 
Thijs

Thijs

10/07/2007 22:16:00
Quote Anchor link
het is nu min of meer gelukt...
maar ik slaag er nu niet in om de middelste kolom te laten werken met bv. top: 150px;
margin-top werkt ook niet..

alvast bedankt
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/07/2007 22:27:00
Quote Anchor link
Ik heb nog een goede tip! Niet alleen voor jou, maar voor iedereen hier. Kijk eens op The only CSS layout you need? Daar staan de meest voorkomende lay-outs kant en klaar voor je.

Ik adviseer om ze goed te bestuderen en niet klakkeloos over te nemen, dat spreekt voor zich ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.