Help ! MySQL tabel probleem.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Leo

Leo

20/08/2006 19:39:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik wil dus een "winkelmandje" op mijn site,
maar ik zit met een probleempje.

MySQL geeft het volgende retour:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 8

Het gaat om de volgende Query:

CREATE TABLE `producten` (
`ean` BIGINT(13) NOT NULL,
`naam` VARCHAR(255) NOT NULL,
`prijs` FLOAT NOT NULL,
`omschrijving` TEXT NOT NULL,
`details` MEDIUMTEXT NOT NULL,
PRIMARY KEY (`ean`),
INDEX (`naam`, `prijs`),
);

Ik heb overal al gezocht, maar kan geen oplossing vinden.
Wie oh wie kan mij helpen ??

Groet,
Leo.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 08:47:55
 
- -

- -

20/08/2006 19:41:00
Quote Anchor link
INDEX (`naam`, `prijs`)

zonder komma
 
Leo

Leo

20/08/2006 19:46:00
Quote Anchor link
Zonder komma krijg ik:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'prijs`),
)' at line 8
 
Leo

Leo

20/08/2006 19:47:00
Quote Anchor link
oeps, te snel gelezen.. verkeerde komma weg gehaald hihi..
 
Leo

Leo

20/08/2006 19:48:00
Quote Anchor link
Thnx,

Nu werkt het weer..
 
Frank -

Frank -

20/08/2006 19:50:00
Quote Anchor link
Gebruik een DECIMAL en geen FLOAT. Een FLOAT kan onverwachte resultaten opleveren wanneer je daar mee gaat rekenen.
 
Leo

Leo

20/08/2006 19:56:00
Quote Anchor link
oke, heb het veranderd.

thnx voor de tip !
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.