HELP!! wat moet ik maken:S

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jelte

jelte

23/10/2005 16:12:00
Quote Anchor link
ik weet niks te bedenken kan iemand mij helpen voor een idee vor beginners:P?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 05:25:30
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/10/2005 16:14:00
Quote Anchor link
Je wilt iets om te oefenen? Moet je lid worden van Lissy's site. Krijg je elke week een opdracht!
 
Jelte

jelte

23/10/2005 16:19:00
Quote Anchor link
wauwerdepauwie das goeie shit:P
 
Peter

peter

23/10/2005 17:00:00
Quote Anchor link
jah perfect jan koehoorn omdat ik nog niet alles over php weet mischien leer ik via die site wel die dingen die ik nog niet weet thx

vriendelijke groet,
peter
 
S -

S -

23/10/2005 17:09:00
Quote Anchor link
haha enthousiast! :P
 
DDragonz

DDragonz

23/10/2005 19:19:00
Quote Anchor link
Huh... wow dus gaan kijken wat Jan bedoelde maar dat site klopt niet helemaal? Als ik mij dan aanmeld en ik druk op links dat zie je de bovenste menu(frame/i-frame) niet en ook niet die linker gedeelte

En ik vind het mar raar dat je niks kan bedenken om te maken? Ik kan zeker nu wel een paar goeie dingen zeggen(,maar die hou ik voor mij zelf :P)
Gewijzigd op 23/10/2005 19:20:00 door DDragonz
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

24/10/2005 09:18:00
Quote Anchor link
Voor het aanmelden bij lissydesign

is de procedure als volgt:
Je krijgt een mail terug met een activatielink.

Heb je dan niet alle gegevens ingevuld dan krijg je geen rechten voor het bezoeken van de lessen/scripts/fora.

@ Jeltje : Jouw account is dus ook verwijderd omdat je geboortedatum niet was ingevuld en dit wel een van de gewenste gegevens zijn die je MOET invullen i.v.m. een 18+ gedeelte.

Iedereen is welkom en je kan alles doen en volgen in je eigen tempo!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.