Helpdesk/Support medewerker met web-hosting affiniteit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeroen

Jeroen

03/12/2009 17:25:00
Quote Anchor link
Geachte heer/mevrouw,

Sinds 2005 ben ik zelfstandig ondernemer. Ik heb een bedrijf in het maken en onderhouden van websites, huisstijlen, advertenties en veel meer.

Vanuit mijn onderneming ben ik ook veel bezig met verschillende web-hosting activiteiten. Ik heb dus affiniteit met klanten, web-hosting en de werkzaamheden. Ik beheers de volgende CP's (op zowel reseller als client niveau):

DirectAdmin;cPanel.
Ik ben op zoek naar een web-hosting bedrijf waarvoor ik enkele uren in de week werkzaamheden kan verrichten. Zelf zit ik te denken aan support en ondersteuning via bijvoorbeeld:

e-mail; MSN; PM/chat; forum of bulletin board.
Ik ben een gemotiveerde, zelfstandige, en gedreven persoon dat service hoog in het vaandel heeft staan.

De volgende talen beheers ik in woord en geschrift:
Nederlands: uitmuntend
Engels: goed
Duits: voldoende

Bent u op zoek naar een volwaardige uitbreiding van uw serviceteam die flexibel en in overleg inzetbaar is dan biedt ik u mijn dienstverlening graag aan!

Uiteraard hoeven de helpdesk werkzaamheden niet per definitie bij een web-hosting bedrijf te zijn.

In overleg bespreek ik graag de mogelijkheden om uw serviceteam te vergroten.

Graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Culper
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.