Hoe depubliceer ik een table in de database?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Etienne AMmerdorffer

Etienne AMmerdorffer

29/01/2012 18:48:01
Anchor link
Hallo Allemaal,

Op een website van mij draai ik op het moment Joomla. Helaas zijn daar sinds vanochtend wat problemen mee, maar na wat zoekwerk kwam ik erachter dat ik een table in de database van deze site moet depubliceren. Ik heb vervolgens weer verder gezocht, maar kom er maar niet achter hoe je dat doet.

Het zal ongetwijfeld niet moeilijk zijn, maar is er iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik dat kan doen? Ik gebruik PHPmyAdmin.

Hartelijk dank voor de antwoorden bij voorbaat.

Groeten,

Etienne
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:29:41
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

29/01/2012 18:57:52
Anchor link
hoezo dupliceren?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

29/01/2012 19:10:51
Anchor link
En wat moge jij dan verstaan onder depubliceren

De tabel zal niet in de wegzitten in mijn ogen, tenzij de tabel niet overeenkomstig definitie is.

Dus leg eens duidelijk uit wat je probleem is. Versie joomla + errors / foutmeldingen vermelden a.u.b.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

29/01/2012 19:11:21
Anchor link
PMA -> Export -> SQL

@Kumkwat hij zij depubliceren (offline halen)
 
Wouter J

Wouter J

29/01/2012 19:13:04
Anchor link
@Kumkwat, nee niet dupliceren maar depubliceren. Publiceren betekend het openbaar maken van een bestand en depubliceren betekend het omgekeerde het offline halen van een bestand.

Hoe je dit doet met MySQL zou ik niet weten. Je kan natuurlijk de tabel verwijderen, maar dat is niet depubliceren.
 
Etienne AMmerdorffer

Etienne AMmerdorffer

29/01/2012 19:13:34
Anchor link
Ik heb een probleem met Joom!Fish, laatste versie Joomla, en krijg deze melding als ik het administrator gedeelte in wil gaan:
Fatal error: Class 'JoomFishManager' not found in/home/admin/domains/railsim-europe.eu/public_html/administrator/modules/mod_translate/mod_translate.php on line 91

Dus ik zoeken en vond dit:
http://www.joomlahackers.net/joomla-tutorials/fatal-error-class-joomfishmanager-not-found.html

Ik zoeken naar "Direct Translations" maar die staat er niet tussen...

Groet,
Etienne
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

29/01/2012 19:20:23
Anchor link
't staat toch uitgelegd wat je moet doen.

Het is een updateje op een record in jos_modules met iets van een inhoud: Direct translation en dan moet je het veldje published van 1 naar 0 zetten
 
Etienne AMmerdorffer

Etienne AMmerdorffer

29/01/2012 19:27:45
Anchor link
Ja, ik ben hier helemaal niet ervaren en zag niet dat het ook nog een tweede pagina had (shame....), daarom kon ik hem dus niet vinden...

Bedankt voor de reacties in ieder geval
 
Etienne AMmerdorffer

Etienne AMmerdorffer

17/02/2016 15:53:22
Anchor link
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2016 15:54:33
Anchor link
Oud topic.
Gewijzigd op 17/02/2016 15:55:02 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.