Hoe krijg ik dit werkend?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

George mendel

george mendel

16/04/2012 09:58:39
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 05:35:34
 
Gerhard l

gerhard l

16/04/2012 10:01:52
Quote Anchor link
En wat is je probleem???? Wat heb je geprobeerd?? Wat wil je bereiken?? ......
 
George mendel

george mendel

16/04/2012 10:12:30
Quote Anchor link
ik heb een xml bestand gemaakt met daarin de code: Export search results to an Excel CSV file erin gezet en heb hem(searchform.xml) genoemd.

Heb een tweede bestand gemaakt met de naam(exportxls.cb.php) en daarin de volgende code gezet:Export search results to an Excel CSV file (codebehind)

daarna heb ik searchform.xml gerund en toen kreeg ik de foutmelding:

XML-parsefout: voorvoegsel niet gebonden aan een namespace
Locatie: http://localhost/ex/searchform.xml
Regelnummer 13, kolom 3: <datasource:DB name="ds-pages">
----------------^
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

16/04/2012 10:42:43
Quote Anchor link
Als dit te maken heeft met je vorige vraag moet je eens naar SELECT .... INTO OUTFILE
kijken (link)
 
George mendel

george mendel

16/04/2012 13:10:22
Quote Anchor link
Het heeft niet te maken met de vorige vraag! er staan twee codes die je door het maken van de database en tabel ze gelijk werkend moet krijgen. maar dat is dan hier neit het geval. aangezien hier een xml formulier gebruiken i.p.v. html zijn daar wat moeilijkheden mee. misschien hebben jullie daar meer ervaring mee.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.