Hoe open ik een steeds andere MySQL bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bram Wittendorp

Bram Wittendorp

20/08/2008 18:01:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb voor een website van een organisatie waar ik lid van ben een CMS ontwikkeld. Het is in dit systeem mogelijk om via 1 database verschillende pagina's te vullen met content.

Zelf ben ik zeer kort actief met PHP, nu heb ik wel het voornamelijkste zelfgemaakt. Alleen moet het nu nog mogelijk worden om de steeds verschillende pagina's te downloaden via het systeem.

Als je het niet helemaal snapt of een oplossing voor me hebt neem dan contact op met: [email protected] Onderwerp CMS
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 23:20:02
 
Noppes

Noppes

20/08/2008 18:18:00
Quote Anchor link
Het is de bedoeling dat je je probleem duidelijk uitlegt in je openings topic. En communicatie vindt normaliter gewoon plaats via dit topic, dan blijft een ieder die er aan deel neemt op de hoogte.....

Verduidelijk je openings post dmv de edit button
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

20/08/2008 18:23:00
Quote Anchor link
Om te beginnen is het misschien handig even uit te leggen hoe je database eruit ziet. Want als je je content wegschrijft, geef je het een unieke sleutel mee toch?

dan kun je toch per pagina je content laden aan de hand van het id die je meegeeft?
 
Michel W

Michel W

20/08/2008 18:29:00
Quote Anchor link
Alleen moet het nu nog mogelijk worden om de steeds verschillende pagina's te downloaden via het systeem.

Wat moet er gedownload worden? De pagina's (Lang leve Bestand -> Opslaan als)? En als het losse bestanden zijn zou ik er een aparte map bij maken genaamd downloads en dan via het pagina ID een mappen structuur opbouwen.
Dus bijvoorbeeld:
downloads
id_1
word
file1.doc
excel
gif
animatie.gif
jpg
organisatie.jpg
id_2
word
excel
gif
jpg

enzovoorts
De voornaamste reden hiervan dat je het met het ID kunt doen is dat je dan ook mappen kunt verwijderen / aanmaken etc. via het systeem alleen moet je wel opletten met files die je op meerdere pagina's gebruikt..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michel W
 
Bram Wittendorp

Bram Wittendorp

20/08/2008 18:34:00
Quote Anchor link
Merijn schreef op 20.08.2008 18:23:
Om te beginnen is het misschien handig even uit te leggen hoe je database eruit ziet. Want als je je content wegschrijft, geef je het een unieke sleutel mee toch?

dan kun je toch per pagina je content laden aan de hand van het id die je meegeeft?


Okee dus ik zou een automatishce Bericht id moeten maken en dan kan ik via dit bericht ID de pagina kiezen?
 
Hipska BE

Hipska BE

20/08/2008 18:50:00
Quote Anchor link
ja dit zie je toch veel he tegenwoordig:
pagina.php?id=2
die 2 staat dan voor welk id in de DB je wilt zien.
 
Bram Wittendorp

Bram Wittendorp

20/08/2008 18:51:00
Quote Anchor link
Okee bedankt

geen reacties meer plaatsen graag
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.