Hoe Safari reader te activeren op mijn website?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jorg Heesbeen

Jorg Heesbeen

10/10/2010 22:21:25
Quote Anchor link
Op steeds meer site zie ik dit:
Afbeelding

Wat is dit en kan ik dit ook op mijn website maken?

Gr. Jorg

Topic titel aangepast. Deze beschrijft je vraag beter.[/modedit]
Gewijzigd op 11/10/2010 11:38:07 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:43:01
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

10/10/2010 22:24:14
Quote Anchor link
RSS geloof ik. Klik erop en je kan je abonneren op de RSS feed.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/10/2010 22:40:12
Quote Anchor link
En dat kan ook op je website:

<link rel="alternate" title="Mijn RSS-feed" type="application/rss+xml" href="http://www.site.nl/rssfeed.php" />
 

10/10/2010 22:42:08
Quote Anchor link
Ja.
Klik d'r op.
Ik heb geen safari.
Ik heb te minste gewoon een normaal rss icoontje: Afbeelding
want ik gebruik Opera.
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

10/10/2010 22:49:42
Quote Anchor link
Karl Karl op 10/10/2010 22:42:08:
Ja.
Klik d'r op.
Ik heb geen safari.
Ik heb te minste gewoon een normaal rss icoontje: Afbeelding
want ik gebruik Opera.


Opera :')
Bestaat dat ook nog?
Leuke browser, dat wel. Verdient meer aandacht dan dat het heeft; bijna niemand lijkt het te gebruiken. Het kan nog net meedraaien als "major browser".

Chrome = Best (lees: snelst)
-Maar safari integreert lekker met Mac OS X, dus ik gebruik Safari. (Maar safari is een kutbrowser voor Javascript; 1 foute loop/recursion in Javascript en de hele browser is dood)
Gewijzigd op 10/10/2010 22:50:21 door toby hinloopen
 

11/10/2010 08:42:30
Quote Anchor link
Toby hinloopen op 10/10/2010 22:49:42:
Karl Karl op 10/10/2010 22:42:08:
Ja.
Klik d'r op.
Ik heb geen safari.
Ik heb te minste gewoon een normaal rss icoontje: Afbeelding
want ik gebruik Opera.


Opera :')
Bestaat dat ook nog?
Leuke browser, dat wel. Verdient meer aandacht dan dat het heeft; bijna niemand lijkt het te gebruiken. Het kan nog net meedraaien als "major browser".

Chrome = Best (lees: snelst)
(...)


Natuurlijk bestaat Opera nog. Wat dacht je dan. Die heeft er voor gezorgd dat je al die tags als video hebt (mensen bij Opera hebben dat bedacht).
Waarom kan Opera niet meedraaien als "major browser" volgens jou? Opera streeft ernaar om de regels zo goed mogelijk te ondersteunen. Ook hadden ze een tijdje geleden de snelste javascript engine (hoe dat nu is weet ik niet, want ik weet niet of andere browsers weer een update hebben gedaan).
Maar Opera is niet zoals firefox of IE dat het in kranten en billboards advertenties plaatst, of op andere manieren om aandacht schreeuwt. Opera is mee bescheiden. Het enige wat ze wel hebben gedaan, wat om aandacht schreeuwde, was die browser choice.
 
Jelmer -

Jelmer -

11/10/2010 09:30:38
 
Jorg Heesbeen

Jorg Heesbeen

11/10/2010 16:31:23
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 11/10/2010 09:30:38:


Thnx :)
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

11/10/2010 16:43:38
Quote Anchor link
Karl Karl op 11/10/2010 08:42:30:
Toby hinloopen op 10/10/2010 22:49:42:
Karl Karl op 10/10/2010 22:42:08:
Ja.
Klik d'r op.
Ik heb geen safari.
Ik heb te minste gewoon een normaal rss icoontje: Afbeelding
want ik gebruik Opera.


Opera :')
Bestaat dat ook nog?
Leuke browser, dat wel. Verdient meer aandacht dan dat het heeft; bijna niemand lijkt het te gebruiken. Het kan nog net meedraaien als "major browser".

Chrome = Best (lees: snelst)
(...)


Natuurlijk bestaat Opera nog. Wat dacht je dan. Die heeft er voor gezorgd dat je al die tags als video hebt (mensen bij Opera hebben dat bedacht).
Waarom kan Opera niet meedraaien als "major browser" volgens jou? Opera streeft ernaar om de regels zo goed mogelijk te ondersteunen. Ook hadden ze een tijdje geleden de snelste javascript engine (hoe dat nu is weet ik niet, want ik weet niet of andere browsers weer een update hebben gedaan).
Maar Opera is niet zoals firefox of IE dat het in kranten en billboards advertenties plaatst, of op andere manieren om aandacht schreeuwt. Opera is mee bescheiden. Het enige wat ze wel hebben gedaan, wat om aandacht schreeuwde, was die browser choice.


"net" != "niet"
Ik zei dat opera nog NET kon meedraaien.

Het aantal gebruikers is erg klein. Tijd geleden hadden ze idd snelste Javascript engine. Toen kwam Google Chrome met een snellere. Toen kwam Opera weer met weer een snellere in 10. Ik weet niet meer welke de snelste is; ik weet dat ze allemaal belachelijk snel zijn -ze zijn in ieder geval velen malen sneller dan die van Internet Explorer 8, Firefox of Safari.

Opera heeft idd geholpen bij veel standaarden van HTML5 (net als 20 andere bedrijven, inclusief Apple), maar dat neemt niet weg dat hun desktop browser maar een mager aandeel heeft. Gelukkig maken ze dat weer goed met hun mobiele browser. Opera was populair onder mobieltjes omdat het veel lichter en sneller was dan andere browsers. Google Chrome is nu een waardige concurrent qua performance, maar er is geen mobiele versie van Chrome... Opera blijft een "mooiere" browser met een paar leuke unieke features.

Opera is een mooie browser en verdient veel meer aandacht dan dat het op dit moment heeft; dat bedoelde ik te zeggen met mijn post.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.