Hoe sla ik het getal 8.000.000 op in MySql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Mohamed nvt

Mohamed nvt

20/09/2017 15:33:57
Quote Anchor link
Hallo - Ariën -,

Je hebt natuurlijk gelijk met de strenge eisen voor de opslag van medische gegevens, en uiteraard is het van groot belang dat de applicatie "goed en voldoende" beveiligd is tegen hackers en andere aanvallen en daarom ben ik van plan om tijdens een later stadium de website te voorzien van een SSL-certificaat ;-)

Toevoeging op 20/09/2017 15:37:12:

Ben van Velzen op 20/09/2017 12:28:51:
Welk deel van "Genoeg gevallen bekend waar men gewoon een zaak startte door naar het land van de programmeur af te reizen. Civiele procedures zijn door iedereen te starten, en een rechter gaat het niet leuk vinden als jij willens en wetens een slecht product levert. Dan heb je een schadevergoeding plus proceskosten te vergoeden. En nee, dan ben je niet klaar met 2 tientjes, ook niet met 200 tientjes." heb je nu niet begrepen? Dat heeft niets te maken met lokale wetgeving. Lees het voor de grap nog eens.


Ik heb het goed begrepen hoor, maar heb je mijn deel ook goed begrepen, aangezien de kans nihil is dat tot een zaak komt of denk je nou echt dat iemand uit het MO langs de rechtbank komt om een klacht in te dienen? uhm, juist precies ;-)
En voor de duidelijkheid, de applicatie zal NIET in Nederland gebruikt worden noch aangeboden worden. Einde discussie voor me.
Gewijzigd op 20/09/2017 15:52:37 door Mohamed nvt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:31:20
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2017 15:39:07
Quote Anchor link
SSL en aanvallen tegen hackers is niet voldoende, als je de NEN-normen leest.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

20/09/2017 17:19:16
Quote Anchor link
>> Ik heb het goed begrepen hoor, maar heb je mijn deel ook goed begrepen, aangezien de kans nihil is dat tot een zaak komt of denk je nou echt dat iemand uit het MO langs de rechtbank komt om een klacht in te dienen? uhm, juist precies ;-)
Onderschat dit vooral niet, dit gebeurt bijna wekelijks. Denk vooral niet dat jij hierin opeens anders bent omdat je 1 of andere onbekende bent. Juist in de softwarewereld lijkt men bereid te zijn om desnoods vanuit ethiopië hierheen te komen.

>> Je hebt natuurlijk gelijk met de strenge eisen voor de opslag van medische gegevens, en uiteraard is het van groot belang dat de applicatie "goed en voldoende" beveiligd is tegen hackers en andere aanvallen en daarom ben ik van plan om tijdens een later stadium de website te voorzien van een SSL-certificaat ;-)
Kijk voor de grap eens naar de normen, en hier zijn geheel normale vragen in gesteld die jouw klanten zullen gaan stellen voor ze met je in zee gaan. Een SSL certificaat is een klein deel van de eis. Er wordt gesproken over toegangsbeheer, vooral voor de mensen die de software onderhouden. Zij mogen ook geen gegevens kunnen zien. Meer van dat soort grappen waar je in een vroeg stadium provisies voor moet hebben omdat dit in een later stadium niet meer in te bouwen is.
Gewijzigd op 20/09/2017 17:21:32 door Ben van Velzen
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.