Hoe, waar en door wie zou ik mijn tool code eens kunnen laten valideren ? En voor welke prijs ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Davy Carmans

Davy Carmans

05/11/2013 19:26:44
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

na erg erg erg erg erg veel hulp hier op het forum, waarvoor mijn ENORME nederige dank, komt mijn allereerste PHP tool langzaamaan aan een eerste werkende versie.

Toch ben ik er zeker van dat de code nog heel veel zaken bevat die misschien moeten gevalideerd worden of andere acties er op moeten gebeuren (sanitize, ...). Of bevat de code misschien stukken die veel eenvoudiger kunnen en zo. Of kunnen zaken misschien veel performanter ?

Ik vroeg me dus of ik door iemand mijn code/tool zou kunnen laten nakijken en valideren en eventueel aanpassen. Natuurlijk hoeft dat niet gratis. Het gaat nl toch over een 50 tal bestanden in totaal met zowel HTML, PHP, Javascript en jQuery.

Wie o wie kan mij verwijzen naar iemand of kan mij hiermee helpen ?

Vriendelijke groeten,

Davy
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:26:46
 
Albert de Wit

Albert de Wit

05/11/2013 19:53:03
Quote Anchor link
Ik weet niet of het allemaal OO is maar anders wil ik best een blik werpen op je code.
 
Davy Carmans

Davy Carmans

05/11/2013 23:21:21
Quote Anchor link
Albert,

alvast mijn dank ! Aangezien ik alles heb gezocht in het "beginners forum", denk ik dat het voor een normale PHP ontwikkelaar allemaal wel erg doenbaar zal zijn.
Wat is je prijs ? Evt via PB ?

Groetjes,

Davy
 
Wouter J

Wouter J

05/11/2013 23:42:24
Quote Anchor link
Ik wil best eens een blik werpen op je code, gratis. Weet alleen niet of ik alle 50 kan doen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/11/2013 07:07:59
Quote Anchor link
Davy, ik ga geen geld vragen om naar je code te mogen kijken...
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 07:56:34
Quote Anchor link
Heren, dat is erg vriendelijk.
Ik ga proberen de code ergens te sharen; Ik veronderstel dat ik voor wetransfer jullie normale e-mail adres nodig heb ? Sturen jullie dat dan even in PB ?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/11/2013 08:00:35
Quote Anchor link
Zet hier gewoon eens wat stukken code neer, gaan we dat even bekijken voor je. De fouten die daar in zitten zullen bijvoorbeeld dan ook in de rest van de code zitten en kun je dat ook verbeteren ;-)
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 08:16:42
Quote Anchor link
Hmm Hertog Jan, dat wordt moeilijk met zoveel verschillende bestanden. Sowieso is de "code" optie van de site ook niet erg gebruiksvriendelijk, dat kreeg ik in verschillende van mijn andere topics naar mijn hoofd gesmeten :-)
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/11/2013 08:45:10
Quote Anchor link
Als je voor een paar bestanden een pastebin link hier neer zet? Anders krijgen we hier ellenlange code te zien.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/11/2013 12:38:30
Quote Anchor link
Je kunt toch wel 2 of 3 bestanden (50) regels ofzo hier kunnen plaatsen? En je hoezo is die "code" optie niet gebruiksvriendelijk? Gewoon alles tussen de code tags zetten met php tags er om heen zoals:

[_code]
// Hier de php code
[/_code]

(_ natuurlijk achterwege laten)
Gewijzigd op 06/11/2013 12:39:35 door Joakim Broden
 
NOLot -

NOLot -

06/11/2013 12:43:38
Quote Anchor link
Zet het op github, weet je ook meteen hoe version control werkt ;)
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 15:13:21
Quote Anchor link
Albert, het is juist zoveel code dat ik zou willen laten checken of het wel degelijk zo lange code moet zijn. Het gaat me niet om een "paar" lijntjes waarover ik twijfel. En het is ondertussen best wel een grote tool geworden.

Ik bekijk even hoe gitHub werkt.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/11/2013 15:17:12
Quote Anchor link
Als je wat voorbeelden in pastebin zet (hoef je je niet voor te registreren ofzo) en die hier post kan ik er nu nog een blik op werpen.
Gewijzigd op 06/11/2013 15:50:03 door Albert de Wit
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 15:53:56
Quote Anchor link
Albert, hoe kan ik je hier op het forum een PB sturen ?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/11/2013 15:55:32
Quote Anchor link
Als je op mijn naam klikt zie je in de rechterkant een balk met daar de optie om mij een PM te sturen.
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 16:03:48
Quote Anchor link
Grrr, is een beetje onopvallend daar. Lang gezocht (natuurlijk niet rechts gekeken) :-) :-) .
Is nu verstuurd.
Gewijzigd op 06/11/2013 16:06:11 door Davy Carmans
 
Albert de Wit

Albert de Wit

06/11/2013 17:49:41
Quote Anchor link
Davy, zou je mij je emailadres kunnen sturen? Communicatie via email is wat makkelijker.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/11/2013 17:55:41
Quote Anchor link
Heb van het weekend ook wel even tijd.

Misschien handig, wat voor PHP tool is het?
 
Davy Carmans

Davy Carmans

06/11/2013 23:00:12
Quote Anchor link
Het is een tool om via berekeningen offertes te maken voor meubels op maat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.