Hoger scoren in google / technische ondersteuning gewenst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Herbert Foppen

Herbert Foppen

25/04/2012 14:49:43
Quote Anchor link
Beste mensen,

'k heb 2 websites (gemaakt mede met iemand anders) waarvan de google-resultaten erg tegenvallen. Nu denk ik dat dit ook komt doordat dit opgebouwd is met tabellen ipv div's, maar ook misschien met andere punten.

Is er iemand die mij kan/wil helpen met het optimaliseren van deze sites (Ev. ook qua code) om hoger te scoren in google. 'k Heb het idee dat sommige dingen al redelijk snel & eenvoudig aan te passen zijn om dit beter te krijgen.

Hoor graag van jullie.

Herbert
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:14:57
 
Jeroen VD

Jeroen VD

25/04/2012 16:24:40
Quote Anchor link
je kunt:
of een vacature plaatsen om dit te doen,
of je code plaatsen, en wij daar feedback op geven. je zult het dat wel zelf moeten aanpassen (een linkje naar je site voldoet, php code draagt niet bij aan de google vindbaarheid)
 

25/04/2012 16:29:21
Quote Anchor link
Ik kan landingspagina's bouwen ik kan je wel helpen.
 
Herbert Foppen

Herbert Foppen

25/04/2012 16:37:56
Quote Anchor link
Betreft de domeinen www.psychologiepraktijknicolehonneff.nl en www.power-coach.nl
Vwb de eerste heb ik al wat dingen aangepast die ik ook nog bij de power-coach moet doen (url beter, sitemap, title/description aanpassen).
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/04/2012 16:52:19
Quote Anchor link
volgens mij is er een hoop geknipt en geplakt. in de bron code van de 1e website zie ik de volgende regel staan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta name="copyright" content="Copyright 2011 Power Coach">


en volgens mij zijn dit twee hele andere bedrijven die geheel los staan van elkaar. Daarbij helpt het misschien ook dat de 1e wel heel erg lang is. Bedenk eens, ik zit bij jou op een verjaardag en zeg ik was bij psychologe Nicole Honneff (wat niet echt een makkelijke achternaam is ivm typ fouten). En wil jou deze aan raden, hoe groot schat jij de kans dat mensen fouten maken in deze url? Ik zou eerder iets doen als: psychologie-nh.nl (is tenminste nog een url die te onthouden is ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.