.htaccess doorsturen aan de hand van domein

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Ricardo -

- Ricardo -

29/12/2009 16:10:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb 2 verschillende domeinen, .com en .nl. Beide domeinen zijn aan hetzelfde hostingpakket gekoppelt. Maar nu wil ik met mijn .htaccess alle aanvragen op de .com domeinnaam dooorsturen naar .nl/en/. Hoe kan ik in de .htaccess de domeinnaam controleren en hoe kan ik dit dan doorsturen? (wat wordt de Rule).

Groeten,
Ricardo
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:03:53
 
Aaa Trump

aaa Trump

29/12/2009 16:17:00
Quote Anchor link
Je zou beter kunnen kijken uit welk land de bezoeker komt, en dan doorverwijzen. Dit kan je bijvoorbeeld met PHP doen. Zo ver kom je als er Engelse bezoekers naar de .nl gaan, ze op de Nederlandse site komen. ;)
 
- Ricardo -

- Ricardo -

29/12/2009 16:18:00
Quote Anchor link
Ja dat ga ik ook wel inbouwen, en dat gaat ook lukken. Maar ik wil sowieso alle .com gebruikers naar de .nl versie sturen, omdat google 2 identieke sites niet leuk vind.
 
B a s
Beheerder

B a s

29/12/2009 17:31:00
Quote Anchor link
Als je 2 domeinen wilt linken kun je het beste een hoofd domeinnaam maken (.nl of .com) en de andere als 'parked domain' toevoegen.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

30/12/2009 19:39:00
Quote Anchor link
Weet iemand toevallig nog een goed taaldetectie script ?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.