HTML + geluid

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frank

Frank

21/10/2007 14:44:00
Quote Anchor link
Ik heb een oplossing nodig voor mijn volgende probleempje.
Ik heb een flash versie gemaakt:
http://www.sduconnect.nl/quicktour/low.html

Maar nu hebben somige gemeenten geen rechten om een flash-player te instaleren.
Jammer jammer nu kunnen ze het filmpje niet bekijken!
Nu dacht ik zelf eraan om een HTML versie te maken. Niet zo moeilijk 40 HTML bestanden. Zelfs met geluid zou dat niet zo moeilijk zijn. Maar een aantal functies wordt wel wat moeilijk:
Met de volgende modules kom ik in de problemen:

• Tijdlijn
• automatische forward
• play / stop functie

Ik heb al wat lopen googlen maar ik kon niks nuttigs vinden. Misschien hebben jullie een oplossing. (liefst geen java, maar kan e.v.t. wel)
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 16:33:23
 
Hipska BE

Hipska BE

21/10/2007 15:19:00
Quote Anchor link
1) verwar je niet java met JavaScript
2) je wil 40 html bestanden aanmaken? dit deden we tien jaar geleden ook, tegenwoordig gebruik je php icm DB
3) Waar woon jij wel? Hele gemeenten die geen flash player kunnen installeren? Ik dacht dat je dat enkel nog in afrika vond?

om geluid af te spelen heb je het verouderende <embed> ter beschikking.
 
Frank

Frank

21/10/2007 15:30:00
Quote Anchor link
Ik heb het niet over een hele gemeente. Ik heb het over gemeente contoren.
Het product waar ik een filmpje voor heb gemaakt is voor gemeente ambenaren. En somige systeem beheerders blokkeren dit.
Dus vandaar. De <embed> tag heeft een vieze nasmaak. aangezien er weinig aanpassingen aan emaakt kunnen worden.
 
Hipska BE

Hipska BE

21/10/2007 15:35:00
Quote Anchor link
dan is er maar 1 oplossing;

eens naar die gemeente contoren gaan en de systeembeheerders eens heel lief vragen of ze flash plugin willen installeren.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

21/10/2007 15:44:00
Quote Anchor link
@Frank bij ons in de omgeving (zeker 8 Friese gemeenten) heb je als werknmer gewoon flash ter beschikking
 
Frank

Frank

21/10/2007 17:17:00
Quote Anchor link
Ja maar ik weet dat er een aantal zijn die dit niet hebben. Daar is geen twijvel over mogelijk!
 
PHP erik

PHP erik

21/10/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Uit cijfers van w3schools blijkt dat nog steeds iets van 5%-10% geen Flash heeft.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.