html gescheiden houden van php + seo?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donster

Donster

15/12/2009 11:05:00
Quote Anchor link
Ik zoek een goede manier om mijn html gescheiden te houden van mijn php.
Snelheid en zoekmachine vriendelijkheid is daarbij wel gewenst. (bezoekers aantal kan nog weleens redelijk hoog worden)

Er zijn een heleboel template systemen zoals Smarty , maar dat vind ik geen goede oplossing ->
1. Omdat het eigenlijk niet bedoeld is voor html scheiding.
2. Ik een cursus smarty moet gaan volgen. (waarbij het geen officieéle methode is)
3. je 200+ kb aan code erbij krijgt , waarvan je vrijwel niets écht gebruikt.

Ik zoek eigenlijk een simpele oplossing voor html scheiding , ik zat zelf al te denken om gewoon een simpele include te doen , waarbij je het php bestand een template bestand laat inladen (wel met .php extensie)

Voor input zou dit geen probleem zijn denk ik , maar als er echo's moeten plaatsvinden (en dat moet zeker) zit je weer met een ander probleem:
Dan moet je een template bestand includen voor de echo's ( bijvoorbeeld met een tabel met echo waardes erin) , en deze op de juiste plaats echo'en in het 1'ste template dat al geinclude was...
( vooral dat laatste kon nog weleens een hoofd breker worden)

Hebben jullie nog idéen over hoe je de boel snel en simpel kan scheiden?
Een eigen template engine heb ik ooit ook weleens gemaakt (jaren terug) , maarvoor snelheid is dat niet optimaal , en vooral bij zaken als query's word het al snel hoofdpijn.. :-) ( overigens denk ik dat het kwa zoekmachines ook niet echt lekker uitpakt)

Hoe dan ook...
Alle suggesties zijn welkom!

Bij voorbaat dank :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donster
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 23:50:52
 
Donster

Donster

15/12/2009 18:03:00
Quote Anchor link
Heb nog geprobeerd op bovenstaande manier , maar dat gaat helaas niet ..

Sta dus nog open voor suggesties!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/12/2009 18:15:00
Quote Anchor link
Het gescheiden houden van PHP en HTML heeft echt geen invloed op SEO verder.
Verder lijkt me een template-engine erg handig om PHP en HTML te scheiden. Ikzelf gebruik Smarty, en ben er wel tevreden over...
 
W W

W W

15/12/2009 18:42:00
Quote Anchor link
of gebruik MCV
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.