Html in mail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

22/04/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Hee, was ik weer.

Omdat in email clients het onderdeel 'briefpapier' niet correct werkt zoals ik het wil, zat ik eens te denken aan PHP.

Allereerst log ik in (kan ik zelf wel fixen), daarna vul ik een cijfer in van het aantal blocks (kan ik zelf ook wel fixen) maar dan.
Er moet een html pagina komen, (onder 'blocks' versta ik blokjes html waarin iets staat) met daarin het aantal blokjes. Hierin vul ik gegevens in (een titel en een bericht, PER BLOK, een form dus). (moet zelf ook wel lukken).
Daarna, komt het voorbeeld (lukt ook wel).

Maar toen:
Is het mogelijk deze hele html pagina te versturen met de mail(); functie?
Zoals bijna elke nieuwsbrief heeft dus eigenlijk, maar dan voor persoonlijke doeleinden.

AUB niet te snel vooruit, ik wil graag leren! =)

Bedankt ^^,
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 02:08:34
 

22/04/2009 09:59:00
Quote Anchor link
um, ik weet niet of het precies is wat je bedoelt maar je moet je header (van het bericht) op text/html zetten als ik het goed heb.
 
Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

22/04/2009 10:10:00
Quote Anchor link
Is het mogelijk om gewoon een mail script te nemen, en dan in de inhoud van het bericht de hele HTML uit te lezen? Misschien een domme vraag...
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/04/2009 10:12:00
Quote Anchor link
Jup, een HTML email is eigenlijk gewoon de HTML zoals je die ook gebruikt voor websites. Kijk eens naar swiftmailer, die maakt het enorm eenvoudig voor je :).
 
Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

22/04/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Dank!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.