http://monkey.trabot.net/

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Wouter K

Wouter K

09/06/2008 17:57:00
Quote Anchor link
Mja, spijtige zaak maar zowieso mocht je dan de layout behouden onder de naam van freecsstemplate. Dan zou ik wel de menu knoppen wat aanpassen, want met het hover gedeelte word het wit moeilijker te lezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 04:31:53
 

09/06/2008 18:43:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 09.06.2008 17:57:
haha ;)
Mja, spijtige zaak maar zowieso mocht je dan de layout behouden onder de naam van freecsstemplate zou ik wel de menu knoppen wat aanpassen met het hover gedeelte word het wit moeilijker te lezen.

Jij moet toch weten dat je komma's en punten moet gebruiken, omdat het anders een grote onleesbare troep wordt...
 

09/06/2008 18:44:00
Quote Anchor link
Edit:
Hmm... Hoezo nou weer twee?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Steven Hack

Steven Hack

09/06/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Ik heb de license doorgelezen die er bij zat, en er stond nergens dat ik terug MOEST linken. Ook ging het vernamelijk om dat ik de template niet mocht doorverkopen of doorhandelen onder mijn eigen copyright, aangezien ik dit niet doe zie ik het probleem niet? Ook heb ik alvorens aangegeven dat ik de template van een template site heb.

Wat betreft ik veranderd heb, ik heb hier en daar wat lengtes veranderd, en de content zelf helemaal veranderd. Meer wilde mijn zus niet, dus wie ben ik om iets te veranderen als het al perfect is?

In ieder geval zal ik het met mijn zus overleggen betreft het teruglinken naar de eigen site van de maker, het enige wat hij verzocht. Aangezien ik het zelf ook prettig zou vinden als iemand terug zou linken naar mijn site als hij mijn creatie zou gebruiken.
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

09/06/2008 20:53:00
Quote Anchor link
over dat moeten teruglinken weet ik niet of je gelijk hebt, kijk eens in de disclaimer van die site, daar staat het meestal wel duidelijk in.

verder is het logisch dat je de content aan past.. duh :)

en over de copyright, onderaan heb je staan all rights reserved. Misschien even van maken some rights reserved en dan aanklikbaar, met disclaimer + link naar templatesite?
 
Wouter K

Wouter K

09/06/2008 22:23:00
Quote Anchor link
Karl : Komt voor mekaar.
 
Steven Hack

Steven Hack

10/06/2008 00:32:00
Quote Anchor link
@Erwin zijn eerste comment: Bedankt voor deze handige tips, hier kan ik teminste wat mee, ik zal er morgen meteen naar kijken!

Betreft je tweede comment, Ik wil inderdaad een credits pagina maken, waar de benodige info kan worden weergeven. Het enige probleem is dat het nogal een geklooi is met die divs, dus ook met die div onderaan. Dat was ook de reden dat ik in eerste instantie een template gebruikte.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Hack
 
Steven Hack

Steven Hack

10/06/2008 01:00:00
Quote Anchor link
ceasar schreef op 09.06.2008 17:45:
Beste aapjuh

http://www.freecsstemplates.org/preview/naturescharm

Vond het al vreemd dat het er zo goed uit zag

Zie alleen nergens bij jouw de license

All of the free CSS templates provided on this website are licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License, so they are free to use for both commercial and noncommercial purposes provided you link back to FreeCSSTemplates.org. For more information about this license, please click on the button below.


Mag ik vragen waarom het vreemd zou zijn dat het er zo goed uit ziet?
Ik bedoel, tuurlijk, de layout is geweldig. Daarom heb ik hem ook van een template, maar met alleen een layout kom je nergens. Dus om een site alleen te beoordelen op een layout, vind ik jammer. Voor zo'n mening kan ik ook gewoon onervaren html/css/php'ers ervan vragen wat ze vinden.

Quote:
Edit: Sorry voor de bump.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Hack
 
GaMer B

GaMer B

10/06/2008 07:25:00
Quote Anchor link
Ik vind de website erg mooi en overzichtelijk. Het komt rustig over, dus dat is al een pluspunt.

Over een paar pagina's heb ik wel wat op te merken:
Ik vind dat dat groot plaatje over aanwezig moet zijn. Niet hetzelfde plaatje, maar op z'n minst wel dat vlak. Als ik nu namelijk naar de pagina collectie (gallery) ga, dan vind ik die pagina zo priel eruit zijn.

Let wel: Dit zijn mijn en je hoeft het niet uit te voeren :)
 
Steven Hack

Steven Hack

10/06/2008 11:46:00
Quote Anchor link
Ik zat te denken om anders misschien dat grote bloemen plaatje als footer te doen, zo dat je meteen het nieuws ziet, en alle andere content, maar het plaatje wel aanwezig is. Of als achtergrond in de header, dat kan ook nog.
 
Mitchell

Mitchell

10/06/2008 11:52:00
Quote Anchor link
Quote:
Warning: Expected end of value for property but found '80'. Error in parsing value for property 'padding'. Declaration dropped.
Source File: http://monkey.trabot.net/style.css
Line: 88


Dat is zover ik zie de enige fout. Of is dat een IE hack?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.