http://wouter.kathmann.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

29/04/2004 17:17:00
Quote Anchor link
Dit is mijn nieuwe site compleet in PHP en sommige delen in een MYSQL database verwerkt (gastenboek, mini forum, afkortingen, message en de wapens).

Ik wilde jullie reactie even horen over de layout en code....

Dus barst maar los....

http://wouter.kathmann.com

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 13:11:00

Mitch X

Mitch X

29/04/2004 17:49:00
Quote Anchor link
- Spelfouten
+ Overzichtelijk
- USP 48 extra kogels?
+ Server stats :) kun je mss zeggen hoe je dat gedaan hebt? :)
- Beetje kaal

29/04/2004 18:46:00
Quote Anchor link
+ Mooie site
+ Overzichtelijk
- Engels Nederlands door elkaar
- Met een reso van 800x600 heb je onder een horizontale balk. Ik schaam me kapot dat ik nog zon reso heb maar het is niet anders men monitor kan de hogere niet aan dan word alles wazig :S.

29/04/2004 18:47:00
Quote Anchor link
ik dacht dat alle spelfouter eruit waren, waar zie je ze nog?

USP heeft naar mijn idee 48 kogels?!

Grafisch is niet 1 van mijn sterkste kanten.....

En de stats draaien op mijn server waar ook mijn CS server draaid en de website draaid op de server van een vriend :P

29/04/2004 18:52:00
Quote Anchor link
Engels Nederlands door elkaar komt doordat er veelal niet Nederlanders op mijn server spelen en wel op mijn pagina kijken vandaar dat een gedeelte Engels is.....

Mitch X

Mitch X

29/04/2004 20:08:00
Quote Anchor link
USP heeft er 100 extra :P

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

03/05/2004 18:40:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik wilde jullie reactie even horen over de layout en code....

Dan zal je de code moeten posten.. wij zien natuurlijk alleen de gegenereerde HTML...

Quote:
Engels Nederlands door elkaar komt doordat er veelal niet Nederlanders op mijn server spelen en wel op mijn pagina kijken vandaar dat een gedeelte Engels is.....

Zou je dan niet beter alles in het Engels doen?

- Die geweldig irritante JavaScript die ik in de bron zag, doet het pas als ik de moeite neem om IE op te starten.
- Ook zie ik in IE ineens hoe de borders van de tabellen bedoeld zijn...
- De titel van de website is niet geweldig te lezen... En staat in twee verschillende browsers op twee verschillende plekken.
- Weinig tot geen stylesheet gebruik.
- Teksten onnodig afgebroken door middel van <br>-tags, waardoor ongelijke zinnen (in de breedte) ontstaan.

Elwin

Frisbee

Frisbee

03/05/2004 20:07:00
Quote Anchor link
website doet het prima bij mij (met IE :P) vind hem alleen een beetje kaal

vind de info over de wapens hier en daar wel een beetje vaag.. zal niet de bedoeling zijn dat ik daar in dit topic over begin maar doe het toch :P

- USP max 48 reserve kogels?? (al eerder genoemd)
- Dessert eagle als nadeel lange reloadtijd?? als ik het vergelijk met de andere pistols is heeft ie de kortste reloadtijd.. minpunt is dat ie maar 7 kogels in het magazijn heeft
- Mp5 grote sproei?? als je je muis 2 seconden ingedrukt houd misschien..
- UMP45 beter dan Mp5?? sinds wanneer?? :S
- AUG makkelijk met inzoom?? zoomen is voor n00bs :P
- PARA slechte aim?? druk eens op CTRL (of waar je duck hebt zitten)
- USP super goed tegen de Glock?? met glock pak ik meer mensen met USP dan andersom :S

op de site heb ik verder weinig aan te merken :D

Mitch X

Mitch X

03/05/2004 23:19:00
Quote Anchor link
GLoCKaGe :)

30/05/2004 19:14:00
Quote Anchor link
Ja de layout is weer veranderd....
Alles is nu php en wordt geladen in 1 pagina (index)

ff een opsomming van wat er nu is gedaan...

Alles zit nu in een css file.
Een gastenboek geschreven.
Een forumpje gemaakt.
Een "shoutbox" gemaakt.
Een messagebox gemaak.
De "wapens" komen nu uit de database.
De "afkortingen" komen nu ook uit een database en de mensen kunnen een afkorting toevoegen.
De vote is geupdate.
Het admin gedeelte is nu "echt beveiligd"
In het admin gedeelte kan ik alles wat hier boven genoemt wordt editen en verwijderen,
omdat dat allemaal uit een MySQL database komt.

En ja de java is eruit

Mitch X

Mitch X

30/05/2004 19:18:00
Quote Anchor link
JavaScript niet Java ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.