http://www.uprise.be

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »
Arend a

Arend a

07/05/2004 01:52:00
Quote Anchor link
Deze site heb ik de afgelopen maand redelijk aan gewerkt en is nu ongeveer af. Ik heb de programmatuur voor mn rekening genomen.

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 14:14:13

Arend a

Arend a

07/05/2004 01:59:00
Quote Anchor link
Het is trouwens rond een redelijk abstracte perl module geschreven: die neemt het printen van de gehele pagina voor zijn rekening.

De inhoud voor het middelste gedeelte wordt door de aparte per files gedaan.

Alles is verdeeld over zo'n 30 tot 50 templates, in de code staan zo'n 2 html tags.

Eris -

Eris -

07/05/2004 09:41:00
Quote Anchor link
Simpele maar duidelijke layout. met een paar min punten

Somige pagina zijn (vind ik) voor de bezoekers te lang. het verbeterd het zoeken niet en het word eentonig

http://www.uprise.be/bands.pl

Is een veel te lange lijst vind ik persoonlijk deel hem op in meerder bijvoorbeeld :)

Tabelen voor een website mag niet. daarvoor zijn Divs uit gevonden. En gebruik die ook :)

Arend a

Arend a

07/05/2004 12:00:00
Quote Anchor link
Sinds wanneer mogen tabellen niet? En van wie niet? En waarom niet? Wat voor voordelen zouden divs voor mij bieden?

Frisbee

Frisbee

07/05/2004 12:09:00
Quote Anchor link
netjes, ziet er goed uit

die bandlijst is inderdaad wel erg lang maar dat gezeur over die divs snap ik ook niet :S wat is er mis met tabellen?

Mitch X

Mitch X

07/05/2004 13:17:00
Quote Anchor link
"Sinds wanneer mogen tabellen niet? En van wie niet? En waarom niet? Wat voor voordelen zouden divs voor mij bieden?"

Hier sluit ik mij bij aan -> uitleg graag?

Rick

Rick

07/05/2004 13:33:00
Quote Anchor link
tabellen zijn officieel niet bedoelt voor layout maar ik vind het zelf gewoon gezeur.
als het goed werkt en het ziet er netjes uit dan moet je het gewoon zo laten

Arend a

Arend a

07/05/2004 13:48:00
Quote Anchor link
Och, dat is zeker de W3C religie?

Browsers eten nu eenmaal veel van wat hen gevoerd wordt, dit scheelt een hoop strictheid in HTML, en daar ben ik eigenlijk wel blij om.

De fabeltjes dat W3C compatible sites wel in elke browser het goed moeten doen is ook onzin: je komt uiteindelijk toch neer op het in elke browser controleren van je layout.

Wat voor doel heeft het dan nog om aan een standaard te voldoen met je website? Dat je zo'n plaatje met een link naar w3c kan neerzetten?

Ego-boost?

Verhoogd nerd gehalte van je site?

Eris -

Eris -

07/05/2004 15:25:00
Quote Anchor link
Tabelen worden gebruikt voor tabeled information. Prijslijsten enz... . Div zijn er gemaakt voor layout.
De reden dat ze dit doen is omdat op andere "pc" pocket pc's enz.. niet goed met de informatie om gaan. Dus dit heeft echt een reden.

http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92064 Een leuke topic er over
Gewijzigd op 07/05/2004 15:27:00 door Eris -

Arend a

Arend a

07/05/2004 15:41:00
Quote Anchor link
Interessante discussie.

Maar wie heeft er nu voordeel van als ik de gehele site omgooi en er divs van maak?

De twee users die per jaar proberen met hun PDA te pielen, en glimlachen wanneer ze zien dat ze dr op komen?

Bovendien: wat denk je behalve de smartass uit te hangen te bereiken met dit commentaar? "Ik weet het beter?" (of ik praat iemand na die het beter weet?)

Ik zie het minder strict. Tabellen zijn een redelijk simpele manier van het verwezelijken naar rome, voor mij is div's een andere weg naar rome. Wanneer het enige argument is omdat het op PDA's niet goed werkt is het niet nodig om deze weg om te gooien.

Mocht het nodig blijken voor PDA's verzin ik wel een tweede low-fi template voor de 5-regelige rakkers. Om alle oplossigen voor religieuze theoretische problemen te gaan maken, vind ik niet totaal nodig.

Net als dat de site niet geoptimaliseerd is voor Lynx of links, of mensen die een computer van 10 jaar geleden nog hanteren. Deze minderheid zal tevreden moeten zijn met gehandicaped browsen, wat ze per definitie al zullen moeten doen.

Rick

Rick

07/05/2004 17:04:00
Quote Anchor link
ik zelf gebruik links nog regelmatig, als je FB gebruikt kan je ook gewoon plaatjes laten zien

vaak heb ik gewoon geen zin om X te starten en op m'n server heb ik X niet eens geinstalleerd

dan is het toch wel prettig om gewoon te kunnen browsen met links

Arend a

Arend a

07/05/2004 17:49:00
Quote Anchor link
Mja, als je links gebruikt weet je dat je gehandicaped moet browsen, en ik durf te wedden dat je met deze site dat best kan vinden met links. Het duurt alleen net ff langer dan met een grafische browser: en het gaat eerder om het punt dat het er niet voor gemaakt is.

Het neemt niet weg dat het niet kan.

Mitch X

Mitch X

07/05/2004 18:15:00
Quote Anchor link
Links zou all1 goed zijn als PRE-Boot browser ->
zodat je voordat je gaat booten of mss zelfs windows (of een ander OS) gaat installeren de nieuwste drivers kan downloaden of iets anders op het web kan doen ...

Arend a

Arend a

07/05/2004 18:37:00
Quote Anchor link
[1] all1? Bah.

[2] PRE-Boot? Hoe zou je links willen aanroepen als je je pc nog niet geboot hebt?

[3] Links is uitermate nuttig om dingen via textbased consoles even te checken, dat jij die nooit gebruikt (of alleen gebruikt tijdens het installeren) wil niet zeggen dat niemand anders dat doet ;)

[4] Wat heeft dit eigenlijk met iets van deze discussie te maken? (Tabellen/Divjes?) :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.