Hulp bij maken website gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Stefan van Teijlingen

Stefan van Teijlingen

14/08/2014 21:42:25
Quote Anchor link
Ik ben een jongen van 12 jaar, met een lichte vorm van autisme en ADHD. Ik leer PhP en ben bezig met het maken van een website voor het bedrijf van mijn moeder.
Ik heb hulp nodig bij een aantal dingen en ik wil graag mijn PhP certificaat halen.
Mijn ouders betalen er natuurlijk voor.
We wonen in Drachten. Als je het leuk zou vinden om mij te helpen met de website en mij te helpen leren programmeren in PhP, wil je dan een mailtje sturen naar mijn moeder: [email protected]
Graag horen we van je.

Groetjes
Stefan
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:45:28
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/08/2014 22:02:52
Quote Anchor link
Wat voor PHP-certificaat bedoel je eigenlijk? Een officieel iets, of gewoon een soort diploma die je van je familie krijgt als je bijv. een site afgewerkt hebt, als beloning?

Verder is een PHP-certificaat niet verplicht, het staat wel leuk op je C.V., en later kom je bij bedrijven wat makkelijker binnen als programmeur.

Voordat je deel kan nemen aan een PHP Examen van Zend, zit er een hoop leerwerk aan wat vrij ver gaat.
Dus weet wel waar je aan begint als je echt een examen wilt doen voor een PHP certificaat. Ook weet ik niet of er leeftijdseisen aan vast hangen, want 12 jaar is wel erg jong, maar programmeren op zich zelf is zeker niet onmogelijk.
Gewijzigd op 14/08/2014 22:04:42 door - Ariën -
 
Stefan van Teijlingen

Stefan van Teijlingen

16/08/2014 15:48:37
Quote Anchor link
Het is wel de bedoeling dat ik voor een examen van Zend ga. Ik weet dat ik jong ben, maar ik vind het leuk en het gaat tot nu erg goed.
Weet jij iemand die me kan helpen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/08/2014 15:53:34
Quote Anchor link
Verkijk je niet op het examen, want als ik een beetje research doe, is behoorlijk zwaar, en je moet echt wel een paar jaar actief ervaring hebben met PHP.

Zie ook eens dit topic: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/zend-certificaat/74453/
En dit is de kennis die je nodig hebt: http://www.zend.com/en/services/certification/php-5-certification

Voordat je dit kan ben je echt wel een paar jaar verder.
Gewijzigd op 16/08/2014 15:56:55 door - Ariën -
 
Goto Learn

Goto Learn

17/08/2014 04:53:40
Quote Anchor link
Ik zou gewoon eerst heel verl oefenen met php voor je overstapt op framework. Zend is leuk om te leren, maar ik kies er liever voor om symfony te leren. Wat ik me wel afvraagt, aangezien je autisme hebt is of je er geen moeite mee hebt om samen te werken? Ik heb zelf ook autisme rn ik zou dat dus echt storend vinden.. dat geldt ook voor mensen die ik ken met autisme

Toevoeging op 17/08/2014 04:54:36:

Is er geen phphulp app? Reageren gaat niet soepel op je mobiel.
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

17/08/2014 09:12:41
Quote Anchor link
@goto nop
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/08/2014 09:59:19
Quote Anchor link
Wel een compacte site:

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/hulp-bij-maken-website-gezocht/95669/last/?size=contract

Klik maar rechtsboven op de pijltjes.
Gewijzigd op 17/08/2014 10:00:04 door - Ariën -
 
Ivo P

Ivo P

17/08/2014 12:23:53
Quote Anchor link
Zend !== Zend Framework

Het examen waar het hierboven over gaat, gaat over kennis van php.

Volgens mij zijn er ook wel diploma's te halen voor dat framework, maar dat staat daar los van.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.