Hulp bij SQL script ivm dubbele emails

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tom Maris

Tom Maris

10/06/2020 21:55:59
Quote Anchor link
Goedenavond allemaal,

Heb een vraag over een script wat ik gebruik voor het versturen van emails naar mijn klanten en/of collega's.

Er zit een fout in het script, want als ik er gebruik van maak wordt een email 3x verstuurd i.p.v. 1x.

Wie kan mij helpen?
Denk dat het in onderstaand deel van het script zit.

Script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
'" & rsProject!klantcode & "'" )
            End If
            If RTrim(rsProject!klantcode) = "1241" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1242" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1079" Then
                MailTo = "" & SQL.RunQueryGet1Field( "SELECT email FROM Klanten WITH (READUNCOMMITTED) WHERE Admin = " & SQL.AdminCode & " And Code = '" & rsProject!klantcode & "'" )
                If MailCC = "" Then
                    MailCC = "[email protected]"
                Else
                    MailCC = MailCC & "[email protected]"
                End If
            End If
        ElseIf JobEDIT Then
            MailTo = "<bewerken>"
        Else
            MailTo = SQL.SearchWithQuery(MailQuery,"Verstuur bevestiging aan:",0)
        End If
        If Len(MailTo)=0 Then
            If Not JobAUTO Then
                MessageBox "U heeft de selectie geannuleerd, het document wordt geopend",mbInformation
                MailTo = "<bewerken>"
            Else
                MailTo = "<afdrukken>"

Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 10/06/2020 22:27:16 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 02:08:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/06/2020 22:25:28
Quote Anchor link
Ik ben niet echt bekend met deze programmeertaal (VB.net?) maar ik raad aan om eens te kijken of de mail ook daadwerkelijk drie keer naar het transport gestuurd wordt. Het kan ook dat iets anders de mail laat dupliceren.

Ook kan je kijken of je iets van een 'console.log'-achtig of een echo kan toevoegen die in een debugmodus laat zien welke route een script aflegt. Geen idee of dat kan in deze programmeertaal.
Gewijzigd op 10/06/2020 22:29:07 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.