iDEAL basis van ING overgang van php naar HTML

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rick de Rooij

Rick de Rooij

23/05/2013 17:58:38
Quote Anchor link
Ik ben bezig om het webwinkeltje van mijn vrouw te voorzien van een betaalmogelijkheid. We zijn uitgekomen bij de ING en de website heb ik opgezet met WebsitemakerX5 van Incomedia.
Nu heb ik van de ING wel wat code gekregen, verschillende bronnen en verschillende versies, maar ik krijg het gewoon niet aan de praat.
Er zit een duidelijk php-stuk in dat alle variabelen definieert en dan vervolgens in een <form> probeert te stoppen. Dat laatste gaat telkens fout, behalve als ik alle waarden hard codeer, wat uiteraard niet de bedoeling is.
Voorbeeld:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
...
$language = 'nl';
...

?>

<form method="post" action="https://idealtest.secure-ing.com/ideal/mpiPayInitIng.do" name="form1">
...
<input type="hidden" name="language" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php $language ?>
"> of
<input type="hidden" name="language" value="$language"> of
<input type="hidden" name="language" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $language ?>
">

Het maakt niet uit. Het bericht wat uiteindelijk bij de bank aankomt, bevat niet de waarde 'nl', maar de waarde 'language=
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php $language ?'
Dus zoals ik het zie, wordt de waarde van de variabele niet overgedragen, maar het commando zelf als string. Ik ben toch niet de eerste die dit doet, dus vraag ik me af hoe dit kan.
Wat ik nog niet helemaal uitsluit, is dat ik bij onze hoster, mijndomijn.nl, nog iets moet activeren om php te laten werken. Kan dat een reden zijn? En hoe kan ik dat thuis dan simuleren?
Alvast bedankt.
Rick

[size=xsmall][i]Toevoeging op 23/05/2013 17:59:28:[/i][/size]

Dat ziet er raar uit. Ik wist niet dat mijn tekst geformatteerd werd.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.