Ideal Professional: merchantreturnurl naar verschillende pagina's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marco Vogelaar

Marco Vogelaar

26/06/2008 16:36:00
Quote Anchor link
Weet iemand hoe je bij gebruik van Ideal Professional ervoor kan zorgen dat je vanuit de merchantreturnurl op verschillende pagina's kunt komen?

Voorbeeld: Een eigen klant pagina, waarbij openstaande facturen via Ideal betaald kunnen worden en een normale bestelpagina, waarbij direct via Ideal betaald kan worden. De pagina waar de klant op terug dient te komen, mag dus niet dezelfde zijn.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 01:55:00
 
- -

- -

26/06/2008 16:43:00
Quote Anchor link
Kan je dat niet in je eigen systeem afhandelen door in een database te zetten naar welke pagina geforward moet en een willekeurige code van pakweg 32 tekens te nemen, die meesturen met iDEAL en bij teruggave doorsturen?
 
- Roland -

- Roland -

26/06/2008 16:57:00
Quote Anchor link
Je kan je merchantreturnurl gewoon zelf instellen ! in Transreq.php
(of de return met StatReq.php?code=xxx aangeven)
 
Marco Vogelaar

Marco Vogelaar

26/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
Dus ik kan zelf een parameter aan mijn merchantreturnurl meegeven waarmee ik de pagina waar ik uiteindelijk terecht wil komen door kan vinden?
 
- Roland -

- Roland -

26/06/2008 18:28:00
Quote Anchor link
Yep
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.