IE bug?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Frisbee

Frisbee

12/03/2005 18:20:00
Quote Anchor link
ik ben een forum aan het bouwen maar heb een vreemd probleem.. in Internet Explorer valt de tekst van de berichten weg. als je over de pagina scrollt komt het tevoorschijn maar verdwijnt het af en toe ook weer. In Firefox werkt het wel gewoon.

hier staat m'n testforum:

http://www.own4ge.nl/own4ge2/pages/forum/topic.php?id=1

weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt en hoe het kan worden verholpen??
Gewijzigd op 12/03/2005 18:21:00 door Frisbee
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:07:13
 
- SanThe -

- SanThe -

12/03/2005 18:38:00
Quote Anchor link
Zeer interesssant....

Geen flauw idee, maar inderdaad in IE staat het onderaan de page en in Mozilla staat het zeer mooi en strak.
 
Bram Z

Bram Z

12/03/2005 18:40:00
Quote Anchor link
Tja, als je 3 divs in elkaar gebruikt kan IE raar doen
 
Johan

Johan

12/03/2005 19:35:00
Quote Anchor link
SanThe:
Zeer interesssant....

Geen flauw idee, maar inderdaad in IE staat het onderaan de page en in Mozilla staat het zeer mooi en strak.


jap... same here
 
Ro-G :o)

Ro-G :o)

12/03/2005 19:49:00
Quote Anchor link
Is een (één van de...) IE bug.

Je gebruikt zowat het nieuwste voor de structuur, (xhtml 1.0) en css voor de opmaak van je site. (Zeer goed :o) )

IE kan zich daar eens in verslikken ja.
Ik heb al meegemaakt wanneer je dit;

border: 1px dotted #000000; gebruikt in je css hele stukken lijn ontbreken. :os

Een oplossing voor dit probleem. Je forum met Frontpage maken. ;oD

Ik ga een beetje google'n, zeer interessant allemaal.

Edit: Moet je hier eens kijken KLIK
Gewijzigd op 12/03/2005 20:11:00 door Ro-G :o)
 
Bram Z

Bram Z

12/03/2005 21:40:00
Quote Anchor link
lol, ik hoop dat de IE7 wat minder bugs heeft
 

13/03/2005 09:29:00
Quote Anchor link
Frames en achtergrondplaatjes (waar repeat staat ingesteld) in CSS onder IE zijn helemaal een ramp.
Dan worden teksten herhaald, vallenweg, je krijgt strepen. Te erg voor woorden...

Bill probeer jij zelf eens een normale website te maken dan weet jij hoe het voelt om je aan IE te moeten aanpassen!!!!
 
Bram Z

Bram Z

13/03/2005 09:51:00
Quote Anchor link
Niet overdrijven he, je hebt bijna nooit repeat nodig. En als je het nodig hebt kan je het altijd op een andere manier die werkt.
 
Johan

Johan

13/03/2005 09:57:00
Quote Anchor link
D@rk:
lol, ik hoop dat de IE7 wat minder bugs heeft


of gewoon FF gebruiken.... ;)
 
Frisbee

Frisbee

14/03/2005 09:23:00
Quote Anchor link
Ro-G:
Moet je hier eens kijken KLIK


dat is wel heel vaag ja :S

maar ik heb nog steeds geen oplossing :(
of zal die er niet zijn? :S
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.