iframe - kijken waar iframe inzit (site)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Maikel

Maikel

14/07/2009 19:47:00
Quote Anchor link
hey, ik heb een vraag of het mogelijk is:

iemand heeft een website zonder dat ik het weet (www.iemand.nl) , die maakt een iframe naar mijn site (www.mijnsite.nl).

is het mogelijk dat ik gegevens opsla met eerst het ip (dat weet ik) en dan dus waar het iframe is geladen (de url dus waar het iframe opstaat) ( op www.iemand.nl)

let op, iemand.nl en mijnsite.nl zijn voorbeelden!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 20:48:23
 
TJVB tvb

TJVB tvb

14/07/2009 20:11:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je moet kijken naar frame killers (javascript) en dan zorgen dat je de data krijgt zodat je het kunt loggen.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

14/07/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Maikel schreef op 14.07.2009 19:47:
let op, iemand.nl en mijnsite.nl zijn voorbeelden!


Muhahahaha, ik zat al tijd kijken: die sites doen het helemaal niet :S
 
Maikel

Maikel

14/07/2009 20:17:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 14.07.2009 20:11:
Ik denk dat je moet kijken naar frame killers (javascript) en dan zorgen dat je de data krijgt zodat je het kunt loggen.


maar ik hoef ze niet te killen.. ik wil graag zien waar mijn iframe opstaat..

en hierboven me, ik d8 al van toen ik het doorlas dat dit ging gebeuren :P
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

14/07/2009 20:20:00
Quote Anchor link
Maikel schreef op 14.07.2009 20:17:
TJVB schreef op 14.07.2009 20:11:
Ik denk dat je moet kijken naar frame killers (javascript) en dan zorgen dat je de data krijgt zodat je het kunt loggen.


maar ik hoef ze niet te killen.. ik wil graag zien waar mijn iframe opstaat..

en hierboven me, ik d8 al van toen ik het doorlas dat dit ging gebeuren :P


Ik was sarcastisch..

Maar een iframe is in weze een compleet nieuwe pagina, het is toevallig dat ie in een pagina staat, maar je kunt dus moeilijk informatie over de parent pagina terug sturen naar de server..

TJVB schreef op 14.07.2009 20:11:
... en dan zorgen dat je de data krijgt zodat je het kunt loggen.


Hoe wil je die data krijgen? Dat killen gebeurt client-side, hoe wil je dan die data ophalen een pagina verder over de vorige pagina. Vervolgens zou je die dan willen versturen naar de server wat nog een request kost, niet slim..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
TJVB tvb

TJVB tvb

14/07/2009 20:35:00
Quote Anchor link
De url van die pagina versturen naar de server, dan kun je vanaf daar verdere informatie ophalen.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

14/07/2009 20:43:00
Quote Anchor link
En hoe kom je aan die url? Ga je eerst kijken of je in een frame zit, dan ga je eens rustig de url versturen naar de server en dan ga je het frame killen?
 
Maikel

Maikel

14/07/2009 21:14:00
Quote Anchor link
niet killen :)
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/07/2009 08:46:00
Quote Anchor link
@Tommy, het gedeelte dat daadwerkelijk de kill goed sloop je er dan natuurlijk uit
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.