iframe uitrekken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »
- Raoul -

- Raoul -

02/07/2010 13:46:21
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb een iframe gemaakt, ik had graag dat de iframe even lang is als de pagina zelf (zonder de width en height op te geven.)

Ik heb iets gemaakt in FrontPage maar het lukte niet :S

Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:07:11
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/07/2010 13:48:16
Quote Anchor link
Verwijder Iframes, Iframes zijn uit de jaren 80, ga eens met de tijd me:P

En zonder width/height op te geven kan dit niet... Je moet width en height opgeven anders pakt hij het standaard formaat... width="100%" en height="100%" werk volgens mij
 
- Raoul -

- Raoul -

02/07/2010 13:49:25
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 02/07/2010 13:48:16:
Verwijder Iframes, Iframes zijn uit de jaren 80, ga eens met de tijd me:P

En zonder width/height op te geven kan dit niet... Je moet width en height opgeven anders pakt hij het standaard formaat... width="100%" en height="100%" werk volgens mij


Sorry, heb iframe's nodig.
En dat 100% werkt niet. Hij vult de hele pagina xD
 
TJVB tvb

TJVB tvb

02/07/2010 14:25:00
Quote Anchor link
Waarom heb je iframes nodig?
En hoe groot moet die zijn, als de pagina die je erin laad of als de pagina waar het iframe in staat?
Waarom gebruik je frontpage?
 
- Raoul -

- Raoul -

02/07/2010 14:30:26
Quote Anchor link
Ik gebruik FrontPage gewoon om vlug te testen.
De Iframe zijn width en height gaat automatisch naar de grootte van de pagina in de ifeame.
 

02/07/2010 14:37:08
Quote Anchor link
Waarvoor heb je een iframe nodig?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

02/07/2010 14:37:51
Quote Anchor link
TJVB tvb op 02/07/2010 14:25:00:
Waarom heb je iframes nodig?


Ik ben niet de enige, Karl wil het ook graag weten.
Gewijzigd op 02/07/2010 14:38:14 door TJVB tvb
 
- Mark -

- Mark -

02/07/2010 14:44:56
Quote Anchor link
Is al weer jaren geleden maar ik gebruikte onderstaande toendertijd als ik me goed herinner. :redface: Ik framede mijn hele website in omdat ik het mooi vond dat er altijd alleen het domein stond in de adres balk.

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex17/iframessi2.htm
 

02/07/2010 14:48:48
Quote Anchor link
Mark Coenen op 02/07/2010 14:44:56:
Is al weer jaren geleden maar ik gebruikte onderstaande toendertijd als ik me goed herinner. :redface: Ik framede mijn hele website in omdat ik het mooi vond dat er altijd alleen het domein stond in de adres balk.

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex17/iframessi2.htm


En dat is het slechtste wat je kunt doen, want dan kunnen de gebruikers pagina's niet meer bookmarken, of aan elkaar doorgeven.
 
- Mark -

- Mark -

02/07/2010 14:51:16
Quote Anchor link
:p weet ik, Dat was ook 5 jaar geleden ofzo. Toen was ik ook nog maar net begonnen.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

02/07/2010 14:53:19
Quote Anchor link
Mark, wij vragen aan Raoul waarom HIJ ze NU wil gebruiken. Dan kom jij vertellen waarom JIJ ze 5 JAAR GELEDEN wilde gebruiken. Dat is niet echt logisch. (Eigenlijk echt niet)
Gewijzigd op 02/07/2010 14:53:51 door TJVB tvb
 
- Mark -

- Mark -

02/07/2010 14:55:52
Quote Anchor link
Omdat je met hetzelfde stukje javascript kunt doen wat hij wil, Waarom hij het wil weet ik ook niet.
 
- Raoul -

- Raoul -

02/07/2010 14:57:29
Quote Anchor link
Voor een menu in een sitebuilder.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

02/07/2010 14:57:38
Quote Anchor link
Voordat je links geeft naar dingen die meestal niet verstandig zijn is het handiger eerst te vragen waarom. Het kan tenslotte zijn dat dit valt onder die 0,1% waarbij het wel een goede keuze is.

Raoul waarom kan die niet een standaard maat hebben en waarom een iframe? Dan kun je volgens mij nog beter een gewone frameset gebruiken.
Gewijzigd op 02/07/2010 14:58:32 door TJVB tvb
 

02/07/2010 14:59:25
Quote Anchor link
- Raoul - op 02/07/2010 14:57:29:
Voor een menu in een sitebuilder.


En waarvoor moet dat in een iframe?
Gewijzigd op 04/07/2014 19:56:14 door - Ariën -
 
- Raoul -

- Raoul -

02/07/2010 15:04:53
Quote Anchor link
Karl Karl op 02/07/2010 14:59:25:
- Raoul - op 02/07/2010 14:57:29:
Voor een menu in een sitebuilder.


En waarvoor moet dat in een iframe?


Omdat ik niet weet hoe ik het anders moet doen xD
Maar ik wil het in iframe doen.

Mark, heb jij dat javascript scriptje?
Gewijzigd op 04/07/2014 19:56:30 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.