Ik weet niet wat voor boek ik moet aanschaffen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Noury

noury

27/03/2006 15:47:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik ben klaar met PHP & MYSQL van Jochen Franke & Axel Borntrager het is echt een supere boek voor
PHP_beginners en ik heb alles begrepen zelfs heb ik een webwinkel ontwikkelde met behulp va dit boek.
Nu wilde ik graag verder en ik wil niet een boek dat hetzelfde bevaat hebben.
kan iemand me helpen
Alvast bedankt
Groetjes
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 08:32:58
 

27/03/2006 15:48:00
Quote Anchor link
PHP 5 Superboek is ook echt een superboek.
En kijk anders gewoon bij de boeken afdeling hier op PHPHulp.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

27/03/2006 16:00:00
Quote Anchor link
Als je al kunt programmeren is een boekje als 'PHP in 10 minuten' (4,95 bij de boekenvoordeel ofzo (: al ruim voldoende om je ver genoeg op gang te helpen met PHP. De rest pik je dan wel op via het web/de handleiding.

Heb je echter geen ervaring met het programmeren, tjah, dan is een dikker boek aan te raden ;)

Heb je ook geen ervaring met HTML, zou ik dat eerst proberen voor je met PHP gaat beginnen..
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/03/2006 16:14:00
Quote Anchor link
hehe, je zult dan alleen wel veel geduld moeten hebben :+. Tijdgebrek helaas.
Gewijzigd op 27/03/2006 16:22:00 door Arjan Kapteijn
 
PHP erik

PHP erik

27/03/2006 16:16:00
Quote Anchor link
Arjan, je linkt werkt steeds niet omdat er een http// tussen komt te staan die er niet hoort. Geldt dit voor alle alle links?

geldt dus niet voor alle links
Gewijzigd op 27/03/2006 16:17:00 door PHP erik
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/03/2006 16:19:00
Quote Anchor link
test123 = http://url/bla

test123 = test.i-cey.net

Lijkt erop dat ik er een www tussen moet zetten, anders snapt de ubb parser hier er niks van. Ligt dus niet aan mij.

http://phphulp.nl
Gewijzigd op 27/03/2006 16:21:00 door Arjan Kapteijn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.