in de knoop met 2 loginsystemen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

EZula Zwalp

eZula Zwalp

23/01/2009 22:02:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik zit te zoeken en te prusten op het volgen.
Ik gebruik het login systeem van evolt.org (login + admin). En ik gebruik het script van arjan (http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/604/).

Nu wil ik wanneer je je inlogt als admin op het evolt systeem , je niet opnieuw moet inloggen voor dat van arjan om nieuws toe te voegen.

Dank denk ik bij mezelf dat ik alles moet aanpassen van het arjan systeem zodat hij werkt op die gegevens van evolt. Maar ik geraak er helemaal geen wijs uit.

Weet iemand hoe je dit best oplost. Of is het echt een onbegonnen werk?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 05:55:40
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

24/01/2009 00:43:00
Quote Anchor link
uhm, ja dan ben je wel een tijdje bezig.. je moet namelijk zelf een nieuw script schrijven met functionaliteiten van de ander..

tenzij je het zo weet te implementeren dat je de database gegevens uit 1 tabel haalt en deze kunt gebruiken voor beide inlogsystemen met hun respectievelijke functies.

Kijk eerst naar de code, en besluit dan wat je gaat doen. Een inlog script is overigens zo gemaakt, zelfde geld voor een nieuws syteem.

Misschien dat je (als je verder gaat met die van eVolt, dat je daar zelf het nieuws systeem kan inbouwen met behulp van arjans script?
 
Leon

Leon

24/01/2009 01:16:00
Quote Anchor link
Heel moeilijk lijkt mij dit niet, je kijkt gewoon naar de sessie/cookies/whatever er gezet wordt in het inlog systeem van evolt, vervolgens kan ze in het nieuwsscript gewoon omzetten naar de gegevens die worden gebruikt in het nieuwsysteem (ik weet niet hoe beide scripts eruit ziet).

Veel programmeer werkt lijkt mij dit niet, het is meer het uitzoeken dat tijd kost.
 
EZula Zwalp

eZula Zwalp

24/01/2009 06:55:00
Quote Anchor link
Ok, bedankt. Ik ga proberen te zorgen dat bij evolt hetlzefde bij users voorkomt als bij dat van arjan en dan naar hetzelfde forumlier verwijzen. En de namen aanpassen in de phpscripts.

Dank voor de tips.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.