Include op domein vanaf localhost

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pieter van Ree

Pieter van Ree

30/01/2010 00:24:00
Quote Anchor link
Ik zit met een probleempje, waar ik oplossing niet voor weet of kan vinden. Ik probeer het daarom op dit forum, met de hoop dat iemand mij ermee kan helpen!

Mijn hoster ondersteunt geen php5, maar heeft mij een oplossing aangedragen in php.ini (die in private staat) en in .htaccess
Ik heb daar respectievelijk de volgende regels in geplaatst
allow_url_fopen=1 (php.ini)
AddHandler x-httpd-php5 .php (.htaccess)

Nu wil ik mijn Twitter berichtjes in die website laten tonen. Vaak krijg je een lege pagina, soms wordt het wel getoond.

Nu heb ik een NAS waarop ook een webserver zit. De bestanden daar geplaatst, en dit werkt perfect. Kortom, op mijn NAS is php5 ondersteuning.
Nu dacht ik slim te zijn en bij DynDNS.org een DNS aan te maken.
Nu laat ik in de index.php op mijn domein een include maken op de volgende manier (naar de localhost):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
include 'http://DNS domein/feed.php';
?>


Echter dan werkt het niet.
Is dit mogelijk en weet iemand de oplossing?

Alvast bedankt voor de hulp!
Groet
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:31:08
 
- Jim  -

- Jim -

30/01/2010 02:40:00
Quote Anchor link
Je zal moeten kijken het je de dns instellingen van de NAS aan kan passen, of daarvoor een verzoek bij je provider indienen.

Vrijwel alle computers hebben nog altijd een hosts file waarin je dat kunt aanpassen. Ik kan me voorstellen dat een NAS daar geen gebruik van maakt, maar zal dan wel DNS gebruiken. Er kan dan ook voor het betreffende domein een extra DNS record worden aangemaakt.
 

30/01/2010 09:55:00
Quote Anchor link
Ik zou als ik jou was een andere hoster nemen, eentje die wel php 5 ondersteund. Het is wel erg ouderwets om dat niet te hebben.
Die oplossing, wat moet die doen? Die maakt volgens mij geen ene zak uit.
Als je een lege pagina hebt, dan kan het zijn dat er een fout is opgetreden.
Zoals bijvoorbeeld: Fatal error: Class 'DateTime' not found.
 
- Jim  -

- Jim -

30/01/2010 11:01:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 30.01.2010 09:55:
Ik zou als ik jou was een andere hoster nemen, eentje die wel php 5 ondersteund. Het is wel erg ouderwets om dat niet te hebben.
Die oplossing, wat moet die doen? Die maakt volgens mij geen ene zak uit.
Als je een lege pagina hebt, dan kan het zijn dat er een fout is opgetreden.
Zoals bijvoorbeeld: Fatal error: Class 'DateTime' not found.


dat is wel een betere oplossing...
 
Yorick17

yorick17

30/01/2010 11:12:00
Quote Anchor link
Dat is wel een hele groote omleiding zeg en dat kost tijd. Ik geloof dat er wel iets van een API is, misschien kun je ie gebruiken?
 
John D

John D

30/01/2010 11:24:00
Quote Anchor link
zet een deel van je pagina's waarop je php5 nodig hebt ergens anders. De gratis 00webhosting.com ondersteunt enorm veel waaronder php5 en zelfs mail()
00webhosting.com is gratis en zonder franje, dus geen logo's geen banners!
 
Yorick17

yorick17

30/01/2010 11:28:00
Quote Anchor link
Alleen weel een hele traage ftp server, maarja daar is de prijs ook naar.
 

30/01/2010 15:12:00
Quote Anchor link
John schreef op 30.01.2010 11:24:
zet een deel van je pagina's waarop je php5 nodig hebt ergens anders. De gratis 00webhosting.com ondersteunt enorm veel waaronder php5 en zelfs mail()
00webhosting.com is gratis en zonder franje, dus geen logo's geen banners!

00webhosting.com is bagger.
Het werkt traag en opeens wordt je site gecontroleerd als er veel verkeer is. Dan werkt je site dus ook niet meer.
Zeker van iemand die bij een groot IT bedrijf werkt zou ik dit antwoord niet verwachten.

@Topic starter: Ik denk dat je voor dezelfde prijs ergens anders wel terecht kunt mét php 5.
 
Pieter van Ree

Pieter van Ree

31/01/2010 11:21:00
Quote Anchor link
Dank voor jullie reacties!
Ik ga morgen mijn hoster nog 's vragen. De hoster (=Hosting2Go) is verder (naar mijn mening) prima.

Is misschien de volgende regel in php.ini ook nog een oplossing (ondertussen)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
allow_url_include=1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pieter van Ree
 
John D

John D

31/01/2010 13:17:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 30.01.2010 15:12:
Zeker van iemand die bij een groot IT bedrijf werkt zou ik dit antwoord niet verwachten.

Onzin, ik werk bij een grote IT organisatie maar ga toch geen dure hosting zitten aanbevelen aan de mensen hier ?? 00webhosting werkt voor hobbyisten prima en ik heb er zelf ook wat testjes gedaan voor de buurman en ben maar 1 keer tegen een niet werkende site ("under control") aangelopen. Het is gratis zonder banners met veel features maar daarmee wil ik niet zeggen dat je daar "full blown produktie" moet gaan draaien.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.