include ".txt" of ".html"

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Philippe Mes

Philippe Mes

15/05/2007 11:56:00
Quote Anchor link
Ik was bezig met men site ,
en dacht bij mezelf laat ons eens in de broncode kijken als ik de site opendoe in firefox.Nu ik heb een aantal keer de "include functie" gebruikt om wat bestanden in te laden en heb elke keer met de "include functie" een .html bestand ingeladen,in de broncode komen dan meerdere 'html,body,header' tags te staan.

Nu mijn vraag kan ik niet beter met gewone .txt files werken inplaats van .html files of is dit een slecht idee.

Alvast bedankt .
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 17:01:01
 
- SanThe -

- SanThe -

15/05/2007 12:07:00
Quote Anchor link
Het is maar net hoe je het noemt. Het gaat meer om wat er in staat.
 
Philippe Mes

Philippe Mes

15/05/2007 12:10:00
Quote Anchor link
Ja dat is zo, maar moet ik de html,... rags dan gebruiken of is dit niet zo van belang dat ik deze gebruik.
 
Peter Somhorst

Peter Somhorst

15/05/2007 12:10:00
Quote Anchor link
De extensie maakt niets uit. Het gaat erom dat de file alleen plain text, dus iets wat je met Notepad kan openen en bewerken, bevat.

Wat ik zelf meestal maak is een index.php-pagina met de benodigde html, head en body tags, waarin ik html-files laad. Deze html-files bevatten alleen pure content met tags als h1, table en p. De extensie hiervoor kun je het best html maken, zodat het wel leesbaar is al je 'em los opent.
 
Philippe Mes

Philippe Mes

15/05/2007 12:13:00
Quote Anchor link
Ok bedankt voor de goede uitleg.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.