include vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »
Cunces v

cunces v

26/07/2009 14:04:00
Quote Anchor link
ik include een login als een gebruiker niet ingelogd is. Maar ik heb nu login.php als een volledige webpagina:

<html>
<head></head>
<body>
<form>
</form>
</body>
</html>

maar moet html en body enzo daar wel bij? Kan ik dat in login weglaten?
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 01:27:59
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:15:00
Quote Anchor link
uh??
Kan het iets duidelijker??

Waarom zou je een volledige pagina includen met html tags en al???
Normaal include je een stuk van de pagina...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Matthias R
 
- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:18:00
Quote Anchor link
cunces schreef op 26.07.2009 14:04:
maar moet html en body enzo daar wel bij? Kan ik dat in login weglaten?

Html en body mogen slechts één keer in een pagina, die naar de browser wordt verzonden, staan.
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:20:00
Quote Anchor link
ja santhe maar wat is het nut van een gehele pagina te includen?
 
- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:20:
ja santhe maar wat is het nut van een gehele pagina te includen?

Dat is ook niet echt nodig lijkt mij.
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je,
Mijn reactie of de pagina includen?
 
- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:48:
Hoe bedoel je,
Mijn reactie of de pagina includen?

Haha, hele pagina includen is niet nodig.
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:53:00
Quote Anchor link
ah ok :p
Ik dacht eventjes dat je bedoelde dat mijn opmerking gemeen was ofzo
sorry ;)
 
Cunces v

cunces v

26/07/2009 14:56:00
Quote Anchor link
maarja dat is toch gemakkelijk om dat te includen :)? anders moet je heel die reutemeteut gaan echo'en. Oké heb nu gewoon een login.php zonder html en body met de form in en het werkt.
 
- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:57:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:53:
ah ok :p
Ik dacht eventjes dat je bedoelde dat mijn opmerking gemeen was ofzo
sorry ;)

Ik kan mij de verwarring wel voorstellen. ;-)
Maar was dus niet tegen jou bedoeld.
 
Ivo K

Ivo K

26/07/2009 15:03:00
Quote Anchor link
cunces schreef op 26.07.2009 14:56:
maarja dat is toch gemakkelijk om dat te includen :)? anders moet je heel die reutemeteut gaan echo'en. Oké heb nu gewoon een login.php zonder html en body met de form in en het werkt.


Kijk voor de zekerheid even je broncode na, want HTML geeft geen errors, ook al laat je 20x <html> ergens staan.
 
- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Ivo schreef op 26.07.2009 15:03:
cunces schreef op 26.07.2009 14:56:
maarja dat is toch gemakkelijk om dat te includen :)? anders moet je heel die reutemeteut gaan echo'en. Oké heb nu gewoon een login.php zonder html en body met de form in en het werkt.


Kijk voor de zekerheid even je broncode na, want HTML geeft geen errors, ook al laat je 20x <html> ergens staan.

Checken lijkt mij beter: http://validator.w3.org/
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 15:11:00
Quote Anchor link
@cunces
Je moet niet alles echo'en

je kan waar je een stuk html wil doen gwn de php sluiten...
en weer openen waar je terug php wil hebben
 
Cunces v

cunces v

26/07/2009 15:43:00
Quote Anchor link
@Matthias:

ja weet ik maar ik check met php of een sessie ingesteld is, en aan de hand van dat resultaat geef ik die form, dus moet ik wel alles echo'en.
 
Stefan

Stefan

26/07/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
if(isset($_SESSION['Logged'])){
?>

<form>
html html html, meer html
<?php
}
?>


zo kan het ook.
 
Cunces v

cunces v

26/07/2009 15:59:00
Quote Anchor link
ah owké, dacht dat dat enkel bij jsp ging. Bedankt iedereen en excuses Matthias ;)
 
Matthias R

Matthias R

26/07/2009 16:07:00
Quote Anchor link
Maakt niks uit ;)

Ik verwacht eerder excuses van sanThe :o
Nee nee grapje ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.