Includen vraag 2

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 09:34:00
Quote Anchor link
Volgende vraag....

Ik heb het nu goed voor elkaar gekregen dat hij geinlude wordt maar nu heb ik het volgende probleem.

http://www.g-soft.nl/ton/index.php?p=tonnen

Je ziet daar alle tonnen op een rij.... maar wanneer je op een ton klikt gaat hij naar die pagina
en niet zoals ik graag gehad had dat hij in dat zelfde venster geinclude zou worden.

Is hier een oplossing voor?

Groeten,
Gerben
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 03:53:58
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

14/11/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Dan moet je hem naar zichzelf laten verwijzen (dus ?p=tonnen en dan de rest van je variabele) en dan op die pagina kijken wat je er mee doet.
 
Scrptr

Scrptr

14/11/2007 10:02:00
Quote Anchor link
en je zou er ook nog een tweede variable aan kunnen toevoegen.
Dus: ?p=tonnen&ton=iets

en dan doe je net als de variable p een check bij de variable ton of hij in je array voorkomt. Zo niet, dan laat je de pagina tonnen zien die je nu ook hebt
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 10:06:00
Quote Anchor link
hmm jah oke.... dat zou inderdaad kunnen... moet ik even opzoeken waar hij die link schrijft in de database want daar heb ik geen flauw idee van.... ik kijk wel even! Jullie horen het wel als het niet lukt :P

Groeten,
Gerben
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

14/11/2007 10:09:00
Quote Anchor link
Nou tot zo dan..

.. je gaat namelijk die link nooit in de database zelf vinden. (Mag ik hopen)
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 10:13:00
Quote Anchor link
haha hoezo niet? ik bedoel... als ik nou vindt in welk bestand hij de link naar de database schrijft... dan kan ik daar tog van maken dat hij op die andere manier de link naar de database schrijft....? of denk ik nou heel raar?
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

14/11/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Heb je een link "?p=tonnen&ton_id=24" in je DB gezet? Of staan de ton ID's in je Db?
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 10:16:00
Quote Anchor link
ow jah dr zal wel een id in mijn database staan....
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 10:16:00
Quote Anchor link
dan kan het zeker helemaal niet?
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

14/11/2007 10:34:00
Quote Anchor link
Jawel. Maar je moet wel weten wat je doet en volgens mij weet jij dat niet helemaal, of zit ik verkeerd?
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 10:38:00
Quote Anchor link
haha je heb me door:P njah ik probeer wel heel goed te begrijpen wat ik doe maar sommige dingen snap ik inderdaad niet helemaal. En daarom ben ik hier zoon beetje beland:P
 

14/11/2007 11:34:00
Quote Anchor link
als je iets wilt include moet je wel weten wat, je zou ook nog gebruik kunnen maken van ajax als je iets op dezelfde pagina wilt laten weergeven ;)
 
Gerben=flash

gerben=flash

14/11/2007 12:03:00
Quote Anchor link
ik weet wel eigelijk wat ik wil includen want dat is eigelijk een compleete webwinkel... die wil ik includen in mijn pagina. Wat zijn de mogelijk heden met ajax dan?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.