Inlog Systeem website + PHPBB forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

21/05/2004 19:25:00
Quote Anchor link
Ik ben al een tijdje bezig met het opzetten van een website en wil deze laten configureren met het forum, ik wil dus onderandere dat de bezoekers kunnen inloggen op de 'gewone' website maar met behulp van de gegevens uit het MySQL database.

Maar dit wil niet erg goed lukken, ik heb op internet eerst goed gezocht maar kon niet egt iets vinden dat ook egt goed functioneerde...
Ik had eerst header problemen ( pas na F5 / resfresh werkte het ), maar nu opnieuw geschreven maar het wil gewoon niet lukken.

( als ik ingelogd ben op forum , dan de website bezoek dan werkt alles , alleen de inlog problemen zijn er nog )

Zou het fijn vinden als jullie me konden helpen.

login.php

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
<?

define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './forum/';
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);

//
// Start session management
//

$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_INDEX);
init_userprefs($userdata);
//
// End session management
//

?>


<?
if($userdata['username'] == "Anonymous")
{

?>

<form action="login.php" method="post">
<input type="text" name="username"><br>
<input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" value="login" name="login">
</form>
<?
}
else
{
print "<table width=137 border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td align=left>";
print "Username: ";
print "<b>";
print $userdata['username'];
print "</b><br>";
print "Geregistreerd: ";
print "<b>";
echo date("d-m-Y",$userdata['user_regdate']);
print "</b><br>";
print "Totaal Berichten: <b>";
print $userdata['user_posts'];
print "</b><br>";
print "<a href=forum/privmsg.php?folder=inbox>Berichten Inbox</a><br><br>";

if($userdata['user_level'] == "1")
{

print "&nbsp;|&nbsp;<b><a class=add href=forum/admin>Forum Admin</a></b>";
print "<br><br>";
}

else
{
echo "";
}


print "<b><a class=menu href=forum/profile.php?mode=editprofile>Profiel Aanpassen</a></b><br>";
print "<b><a class=menu href=forum/>Forum</a></b>";
print "<br><br>| <b><a class=menu href=forum/login.php?logout=true>Uitloggen</a></b>";
print "</td></tr></table>";
}

?>
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.