Inlogsysteem beginnend bedrijf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris Du Chante

Chris Du Chante

18/05/2010 22:09:24
Quote Anchor link
Hallo Allen,

Ik heb voor mijn nieuwe bedrijf een website nodig. Nu is het zo dat ik klanten wil laten inloggen op mijn website. Ik snap alleen niet hoe het werkt met de PHP, ik heb wel enkele codes gezien op de site. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat kan invoegen in mijn site.

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:53:27
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

18/05/2010 22:11:44
Quote Anchor link
Als je html kan is het niet zo lastig. Dan moet je gewoon een contact formulier doormiddel van action door laten sturen naar het php script.

Maar ik zou voordat ik grote verhalen maak eerst wel eens willen weten wat je niveau ongeveer is.

Ik begrijp uit je bericht dat je in elk geval geen kennis van php en mysql hebt.
Heb ik dat juist?
 

18/05/2010 22:12:32
Quote Anchor link
En wat verwacht je nu van ons?
 
Jos Verra

Jos Verra

18/05/2010 22:12:55
Quote Anchor link
Probeer dit eens http://www.phphulp.nl/php/tutorial/overig/simpel-loginsysteem/155/
Hiermee moet het wel lukken
 
Bram Boos

Bram Boos

18/05/2010 22:16:32
Quote Anchor link
@Jos;
Dit script van 6 jaar oud is niet helemaal up-to-date meer... Niet aan te raden dus.
Verder vraagt Chris hoe hij PHP moet gebruiken op zijn site.

Mijn vraag aan Chris is dus:
Hoe is je huidige website gebouwd? Door een CMS systeem of heb je zelf gescript in HTML?
 
Jos Verra

Jos Verra

18/05/2010 22:18:01
Quote Anchor link
OW sorry niet gezien.
@Mister BramBoos;
zou je mijn topic ook kunnen lezen ik kom er echt niet uit :(
 
Chris Du Chante

Chris Du Chante

18/05/2010 22:24:08
Quote Anchor link
Mister:
@Jos;
Dit script van 6 jaar oud is niet helemaal up-to-date meer... Niet aan te raden dus.
Verder vraagt Chris hoe hij PHP moet gebruiken op zijn site.

Mijn vraag aan Chris is dus:
Hoe is je huidige website gebouwd? Door een CMS systeem of heb je zelf gescript in HTML?


Zelf gescript in HTML
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

18/05/2010 22:26:28
Quote Anchor link
Can we see it? :O
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.