Inlogsysteem, kan iemand helpen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »
Kees van Kempen

Kees van Kempen

25/12/2009 13:04:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik kom regelmatig op het internet inlogsystemen tegen maar die werken niet zo goed en ik wou er zelf 1 maken dus heb ik dit gemaakt:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php
if(isset($_GET['user'])) {
    $user = $_GET['user'];
}
else {
    $user = 'guest';
}

if(isset($_GET['pass'])) {
    $pass = $_GET['pass'];
}
else {
    $pass = '';
}

if (isset($_COOKIE["revisit_user"])) {
    include_once './user/' . $user . '.php';
}

else {
    if($user -> 'guest') {
        echo '
            <form action="get">
            <input name="user" type="text" maxlength="12" />
            <input name="pass" type="password" maxlength="20" />
            </form>
    '
}

)

else {
        setcookie ("revisit_user", $user, time() +604800);
        setcookie ("revisit_pass", $pass, time() +604800);
    } }

?>

Bij sommige dingen weet ik niet zeker of het wel klopt. Kan iemand helpen?

Alvast bedankt, Josaus

PS: er is een voorbeeld op mijn website maar je ziet dus niks...

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 03:06:24

Pepijn

Pepijn

25/12/2009 13:15:00
Quote Anchor link
hier een stukje werkende code
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php
if(isset($_GET['user'])) {
    $user = $_GET['user'];
}

else {
    $user = 'guest';
}

if(isset($_GET['pass'])) {
    $pass = $_GET['pass'];
}

else {
    $pass = '';
}

if (isset($_COOKIE["revisit_user"])) {
}

else {
    if($user == 'guest') {
        echo '
            <form action="get">
            <input name="user" type="text" maxlength="12" />
            <input name="pass" type="password" maxlength="20" />
            </form>
    '
;
    }

else {
        setcookie ("revisit_user", $user, time() +604800);
        setcookie ("revisit_pass", $pass, time() +604800);
    }
}

?>

Op regel 16 gebruik jij $user -> 'guest', dat klopt niet moet $user=='guest' zijn.

Wat als de user nou een foute gebruikersnaam of wachtwoord invult?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn

Kees van Kempen

Kees van Kempen

25/12/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Weet jij hoe je een database kan maken? (data.php bijv.)
Met bijv. deze informatie:
Josaus, pass, [email protected], admin
User, pass, [email protected], mod
Kuiken, pass, [email protected], user

Zou dat kunnen? En als je er niet instaat of verkeerde pass dan foutmelding?

Kevin Stoove

Kevin Stoove

25/12/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Waarom zou je zoiets op een .php pagina willen? Veelste onveilig...
Werk gewoon met een MySQL database of ietsgelijks...

Kees van Kempen

Kees van Kempen

26/12/2009 13:27:00
Quote Anchor link
Dat kan ik dus niet:S

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/12/2009 13:44:00
Quote Anchor link
je zou eigenlijk een functie moeten maken die letters en cijfer met hoofdletters random genereert met een maximum van 6-10 karakters en die dan met sha1 in een database tabel moeten zetten.

Je zou hier eens moeten kijken
http://mysqldatabaseadministration.blogspot.com/2006/08/storing-passwords-in-mysql.html

Pepijn

Pepijn

26/12/2009 17:04:00
Quote Anchor link
@overdatum

Die jongen weet niks van MySQL en dan kom jij met zo'n link? daar heeft hij dus niks aan. Geef hem dan een link naar een MySQL tutorial.

@Josaus
klik ga eerst dit maar eens lezen en kom later nog maar eens terug.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2009 19:23:00
Quote Anchor link
En bovendien horen passworden zowiezo al niet in cookies.

Kees van Kempen

Kees van Kempen

26/12/2009 21:06:00
Quote Anchor link
Ik weet het maar is nog een test.
En die MySQL tutorial stinkt en werkt niet echt...
Het is heel onduidelijk.
Maar bedankt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kees van Kempen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2009 22:26:00
Quote Anchor link
Leg eens uit?

Kees van Kempen

Kees van Kempen

28/12/2009 20:28:00
Quote Anchor link
Ik heb de dingen die ze niet uitlegden opgezocht en ze waren onderandere vergeten om een connectie met een database te maken:S
Okay, hoe moet ik het in en MySQL database zetten dat je door in te loggen de database kan lezen?

Kees van Kempen

Kees van Kempen

28/12/2009 20:29:00
Quote Anchor link
Ik heb de dingen die ze niet uitlegden opgezocht en ze waren onderandere vergeten om een connectie met een database te maken:S
Okay, hoe moet ik het in en MySQL database zetten dat je door in te loggen de database kan lezen?

Pepijn

Pepijn

28/12/2009 20:40:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
session_start();
if($_SESSION['ingelogd'] == 1) {
    //maakverbinding
    //voor de query uit
    //laat de resultaten zien

}
else {
    //De user is niet ingelogd laat het formulier zien
}
?>

Kees van Kempen

Kees van Kempen

04/01/2010 18:21:00
Quote Anchor link
Okay....
Kan iemand me even helpen hiermee?
Ik snap het niet....
Ik ga even naar andere login dingen kijken en maak een nieuwe versie.
Maar bedankt mensen!

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

04/01/2010 18:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
$_GET
['pass'];
?>

Een wachtwoord via een GET versturen??? Hoe makkelijk wil je het maken om iemand die naast je zit je wachtwoord te geven?

Doe dit dus via een POST

Milo

Milo

04/01/2010 18:30:00
Quote Anchor link
Als ik jou was zou ik even gaan googlen op

- mysql_real_escape_string() en of intval()
- mysql db
- sessie php

Als je die dingen even opzoekt, kijkt hoe ze werken en dan bestaande login systemen bekijkt (hoe ze zijn opgebouwd etc.) dan kan je misschien beginnen aan een login eerder niet :P

En zoals Yearupie al zegt je data ui het formulier verzenden met post niet get ;)

Gr,

Henk PHP

Henk PHP

04/01/2010 18:30:00
Quote Anchor link
Begin gewoon simpel met een gastenboekje met PHP/MySQL, zoals iedereen.
PHP Beginnershandleiding
SQL Beginnershandleiding

Milo

Milo

04/01/2010 18:59:00
Quote Anchor link
Zelf ben ik tegen het maken van scripts die je toch niet gebruikt, dus als hij geen gastenboek nodig heeft dan is een klein login script nog wel te doen hoor...

Je zult iets alerter moeten wezen om beveiliging maarja..

Kees van Kempen

Kees van Kempen

04/01/2010 20:37:00
Quote Anchor link
Mensen ik heb al gezegd dat dit even is om het voor mij duidelijk te maken......
Ik wil mensen die kunnen helpen en geen mensen die alleen kritiek leveren.
Ik ben overal mee bezig maar help me even!

Pepijn

Pepijn

04/01/2010 20:41:00
Quote Anchor link
De volgende tips zijn al gegeven:

-bestaande inlogsystemen(simpele) bekijken -> zoek op google

-de php beginnershandleiding te lezen

-informatie te zoeken over: bv. mysql_real_escape_string()

Ga dit rijtje eens doen en kom later nog eens terug

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.