innerhtml geen <tr> en <td>

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper

jasper

29/04/2009 21:51:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een requirement management programma aan het ontwikkelen. Nu voeg wil ik live klanten gaan toevoegen aan een bepaalde requirement. Deze staan in een keuzelijst. Dus via ajax roep ik de geselecteerde waarde op en voer ik een php pagina uit. dit werkt allemaal maar het probleem is dat telkens een nieuwe rij in een tabel moet worden weergegeven. En momenteel met innerhtml wil hij dit niet doen. Hij geeft enkel de waarden weer in innerhtml . Hieronder vindt u mijn code, misschien kan u mij helpen met het uitzoeken van het probleem dat zich voordoet

-----------------
Pagina die ik oproek via ajax en de waarde aan doorgeef
-----------------

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php include ("inc_connect.php");//include settings file  
    $field = $_GET["cust"];
    $fieldid = $_GET["id"];  

    $query = "INSERT INTO customers_req (cus_id,req_id) VALUES ('".$field."','".$fieldid."')";
     mysql_query($query) or die(mysql_error());
    $select =  mysql_query("SELECT * from customers WHERE cus_id = '".$field."'") or die (mysql_error());  
  
   //een lus om de gamma's in een listbox te stoppen
  while($rowcus = mysql_fetch_array($select))
   {
              
      $html .= '<tr class="lightgreen"><td><td> &nbsp;<td>'.$rowcus['cus_surname'].' '.$rowcus['cus_firstname'].'</td></tr>';
   }

  

?>

 
 html = document.getElementById('customershtml');
 html.innerHTML =document.getElementById('customershtml').innerHTML + '<?=$html?>';


-----------------
Pagina waarin de html moet terecht komen.
-----------------

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
//........
      <?php
      
      //select join om de namen uit customers te halen via het req_id en cus_id
       $select ="SELECT * from customers_req c JOIN customers a ON c.cus_id = a.cus_id WHERE c.req_id ='$reqidedit'";
       $result = mysql_query($select) or die(mysql_error());
      
       while($rowcust = mysql_fetch_array($result))
       {

           echo '<tr class="lightgreen"><td></td><td colspan="3">'.$rowcust['cus_surname'].' '.$rowcust['cus_firstname'].'</td></tr>';
       }

       ?>

       <div id="customershtml"></div>
  //........
    
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jasper
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 18:26:23
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/04/2009 21:58:00
Quote Anchor link
Waarom zet je dan geen AJAX op je tabel? Dat die vernieuwd kan worden op ieder moment (misschien wel om de zoveel minuten). Hoef je niet met innerHTML e.d. te gaan werken.
 
Jasper

jasper

29/04/2009 22:01:00
Quote Anchor link
Omdat ik een waarde toevoeg via een keuzelijst en deze dan op de pagina komt zonder dat de volledige pagina gerefreshed wordt. Ik wil dat dit dus live gebeurt.

?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jasper
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.