input type vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Typescript Developer / Cloud platform/ 3.500 euro

Functieomschrijving Ben jij een Typescript Developer en werk je graag aan innovatieve producten? Lees dan snel verder! (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Functie-eisen HBO werk- en denkniveau; Minimaal twee jaar ervaring met Typescript; Ervaring met scripttalen zoals Python en/of Powershell is een pre; Kennis van microservice development; Kennis van VMware producten, Azure, AWS en/of Google Cloud. Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer

Bekijk vacature »

Pascal klienstra

pascal klienstra

02/07/2019 19:46:31
Quote Anchor link
Hallo jongens,

ik heb een vraagje ik zie vaak dit bij website's mijn vraag is hoe krijg je die @ en icontje input in de html area
iemand enig idee ?

https://i.imgur.com/I8UAJTt.png

hier een link foto wat ik bedoel heb het rood gecirceld

Edit:
Gelieve met de img-tag voortaan te verwijzen naar een plaatje, en niet naar een site. Dat werkt namelijk niet.
Gewijzigd op 02/07/2019 20:39:21 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

25/09/2020 14:09:33

Adoptive Solution

Adoptive Solution

02/07/2019 20:07:51

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.