Internet ontwikkelaar gezocht/Amsterdam/Leuk team

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Erik@mediaconcepts

erik@mediaconcepts

22/03/2007 16:32:00
Quote Anchor link
Internet ontwikkelaar gezocht! (full-time)

Media concepts (www.mediaconcepts.nl) is een internetbedrijf wat zich bezig houdt met het ontwikkelen en in de markt zetten van internetconcepten. Dit kunnen zowel eigen concepten als projecten voor klanten zijn.

Ons team bestaat momenteel uit negen personen. Omdat we het erg druk hebben zijn we op zoek naar een full-time internet ontwikkelaar om ons team te versterken.

Onze klanten variëren van het MKB tot aan internationale A-merken zoals BMW. De projecten gaan van het creëren van banners tot aan de ontwikkeling van complete webshops. Ook doen we veel voor ons zusterbedrijf www.hoteliers.com, deze werkzaamheden bestaan met name uit het doorontwikkelen van applicaties die door meer dan 700 hotels gebruikt worden.

De sfeer bij Media concepts laat zich omschrijven als hecht en gemotiveerd wat zich ondermeer uit in een prettige werksfeer, meedenken met de organisatie en een vaste vrijdagmiddag borrel.

Functieomschrijving

Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor de realisatie van internetprojecten variërend van eenvoudige websites tot maatwerkapplicaties alsmede het onderhoud- en de doorontwikkeling van bestaande projecten.

De werkzaamheden laten zich met de volgende steekwoorden omschrijven: variatie, uitdaging, tijdsdruk, ruimte voor ontwikkeling, inspraak, creativiteit en ideeën.

De gebruikte technieken zijn met name HTML/PHP/MySQL/XML/CSS.

Profiel
- Ervaring met projectmatig werken
- Je denkt oplossingsgericht
- Je bent een doorzetter
- Goede kennis van genoemde gebruikte technieken en ervaring met PHP toepassingen
- Een jong persoon of starter maar ook een meer ervaren programmeur zou goed in ons team kunnen passen

Wij bieden naast een motiverende werkomgeving een prima salaris en veel mogelijkheden voor eigen inbreng en een opleidingstraject in de praktijk. Media concepts is door de naastgelegen metro halte uitstekend met het openbaar vervoer te bereiken.

Reageren kan door te bellen naar 020-5313331 en te vragen naar Erik Baumann of een e-mail te sturen naar [email protected].
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 21:26:03
 
Marvin S

Marvin S

22/03/2007 16:48:00
Quote Anchor link
Ey,

ik heb jullie werken bekeken en ik wilde gewoon even kwijt
dat het er allemaal keurig uitziet.. mooi, strak, zakelijk,
persoonlijk en keurig (en kleurig) werk allemaal..

van alles wat
 
- wes  -

- wes -

22/03/2007 16:50:00
Quote Anchor link
Offtopic:

als iemand nog een vacature wil posten ooit, zo moet het!
 
JeffreyG

JeffreyG

22/03/2007 17:42:00
Quote Anchor link
laat me raden, jullie willen iemand die ouder is dan 18
een parttime is niet mogelijk
ik ben namelijk 16 en zit nog op school, daarom is fulltime niet mogelijk
 
Erik@mediaconcepts

erik@mediaconcepts

26/03/2007 11:43:00
Quote Anchor link
Hoi Jeffrey,

We zoeken inderdaad een full-timer, hoeveel uur in de week zou jij willen werken?

Groet,

Erik
 
ArendJan

ArendJan

26/03/2007 11:50:00
Quote Anchor link
Ik ben webdesigner, ik heb wel een aantal uren per week vrij, maar ik heb weinig kennis van PHP en mySQL. (ik kan wel implementeren, maar niet scripten), ik wil opzich wel elke week werken aan een design, maar zoals Jefrrey ben ik nog scholier, (bijna 16)

Mijn portfolio staat op http://deagle.nl, misschien dat die nog helpt overtuigen. ;)

Met vr. gr.
ArendJan Averink
 
Erik@mediaconcepts

erik@mediaconcepts

26/03/2007 12:11:00
Quote Anchor link
Hallo ArendJan,

Je ontwerpen zien er goed uit, we zoeken echter iemand die ook zelf kan scripten..

Groet,

Erik
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.