invoer is te lang, layout vervaagd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kenny rokven

kenny rokven

14/11/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Hey mensen, ik heb een probleem met het invoeren van een textarea:
www.rokven.com/invoer.jpg

Zie het invoerveld. Als ik ga typen, blijft hij doorgaan en voert hij niet automatisch een enter in, hoe kan ik zorgen dat dit wel gebeurd, want nu rekt hij heel me layout uit. Als die het weer moet laten zien:

www.rokven.com/profiel.jpg

alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 18:22:17
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

14/11/2008 20:41:00
Quote Anchor link
een enter is : <br>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
Mar cel

Mar cel

14/11/2008 22:11:00
Quote Anchor link
Maak gebruik van de functie wordwrap.

Heelangwoonzondermaarookenlekeenenterwaardoorditlayoutdushelemaalverpestiskommabestweldomwanthetzieterdomuitkommaeigenlijkisditookeenbeetjedomgelulmaarhetwaseveneentest!
 

14/11/2008 22:48:00
Quote Anchor link
Je moet het aantal kolommen en rijen opgeven.
Verder gooi je als je de data uit de database haalt nl2br over de data heen. (En misschien wordwrap, maar dat weet ik zo effe niet.)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

14/11/2008 22:56:00
Quote Anchor link
Die textarea is lang niet hoog genoeg. Maak hem gewoon wat hoger met het rows attribuut en geef hem een cols attribuut. Dan lopen de regels vanzelf terug.
 
Kenny rokven

kenny rokven

18/11/2008 12:00:00
Quote Anchor link
Hmms oke, @ Yearupie, is <br> enter? Goh, applausjee
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

18/11/2008 12:16:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 14.11.2008 20:41:
een enter is : <br>

w3c error xD

<br />
 
--

--

18/11/2008 13:20:00
Quote Anchor link
Ja, als je xHTML gebruikt dan.
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

18/11/2008 14:03:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.